Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90639
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегія створення власного рекламного агентства
Other Titles The Strategy of Creating an Advertising Agency
Authors Корсун, А.С.
ORCID
Keywords реклама
advertising
стратегія
стратегия
strategy
рекламне агентство
рекламное агенство
advertising agency
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/90639
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Корсун А. С. Стратегія створення власного рекламного агентства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2022. 85 c.
Abstract У роботі визначено особливості сучасного ринку рекламних послуг в Україні та розроблено стратегію створення нового рекламного агентства.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Germany Germany
1
Netherlands Netherlands
42
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
498
United Kingdom United Kingdom
100
United States United States
747
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

China China
1
Czechia Czechia
1
Finland Finland
1
France France
748
Georgia Georgia
1
Germany Germany
747
Hungary Hungary
1
Ireland Ireland
498
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Portugal Portugal
1
Romania Romania
1
Russia Russia
1
Turkey Turkey
33
Ukraine Ukraine
1393
United States United States
1391

Files

File Size Format Downloads
Korsun_mag_rob.pdf 1,3 MB Adobe PDF 4820

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.