Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91049
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка туристично- екскурсійного проекту (на прикладі Сумської області)
Authors Люлька, В.О.
ORCID
Keywords проект
project
туристичний бізнес
tourism business
бізнес-план
business plan
туристичний продукт
tourism product
туристичний пакет
туризм
tourism
аналіз
analysis
управління
management
tourism package
Type Masters thesis
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/91049
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Люлька В. О. Розробка туристично- екскурсійного проекту (на прикладі Сумської області) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра: спец. 073 – менеджмент / наук. кер. В. О. Лук’янихін. Суми : Сумський державний університет, 2022. 46 с
Abstract У роботі розглянуто методичні і теоретичні основи, а також інноваційні рішення щодо розробки проєкту на ринку туристичного бізнесу та просування туристичного продукту (на прикладі Сумської області). Шляхом аналізу туристичного ринку було розкрито особливості та специфіку створення бізнес- плану туристичного продукту. Аналіз конкурентів виявив основні недоліки і проблеми на ринку. Розкрито організацію виробництва та просування туристичного продукту в Сумській області. Розроблено шляхи управління розвитком персоналу в організації індустрії туризму.
В работе рассмотрены методические и теоретические основы, а также инновационные решения по разработке проекта на рынке туристического бизнеса и продвижению туристического продукта (на примере Сумской области). Путем анализа туристического рынка были раскрыты особенности и специфика создания бизнес-плана туристического продукта. Анализ конкурентов выявил основные недостатки и проблемы на рынке. Раскрыта организация производства и продвижения туристического продукта в Сумской области. Разработаны пути управления развитием персонала в организации индустрии туризма.
Methodical and theoretical foundations, as well as innovative solutions for the development of a project on the tourist business market and the promotion of a tourist product (on the example of the Sumy region) are considered in the work. By analyzing the tourist market, the peculiarities and specifics of creating a business plan for a tourist product were revealed. Analysis of competitors revealed the main shortcomings and problems in the market. The organization of the production and promotion of the tourist product in the Sumy region has been revealed. Ways of managing personnel development in the organization of the tourism industry have been developed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belarus Belarus
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Ukraine Ukraine
348349
United Kingdom United Kingdom
726
United States United States
698880
Unknown Country Unknown Country
1452

Downloads

Belgium Belgium
197240
Czechia Czechia
121675
Egypt Egypt
1
Finland Finland
121674
France France
197241
Germany Germany
121689
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
157
Netherlands Netherlands
272792
Poland Poland
197238
Russia Russia
121688
South Africa South Africa
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
348352
United Kingdom United Kingdom
18885
United States United States
348351
Unknown Country Unknown Country
272796

Files

File Size Format Downloads
Lyulka_mag_rob.pdf 983.34 kB Adobe PDF 2339783

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.