Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92861
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТМ «Fish King»)
Authors Поддимова, Я.О.
ORCID
Keywords маркетинг
маркетинг
marketing
ринок
рынок
market
прибутковість
прибыльность
profitability
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2023
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/92861
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Поддимова, Я. О. Організація та управління маркетинговою діяльністю підприємства (на прикладі ТМ «Fish King») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. І. А. Вакуленко. Суми : Сумський державний університет, 2023. - 42 с.
Abstract У даній роботі розглянуто теоретичні, методичні та практичні основи організації та управління маркетинговою діяльністю на підприємстві. В дипломній роботі дослідженні шляхи та заходи для удосконалення маркетингової діяльності підприємства ФОП Кульомза Р.М. (ТМ «Fish King»). Також, здійснено оцінку існуючої маркетингової діяльності підприємства. Запропоновані конкретні шляхи та методи для збільшення ефективності роботи підприємства, зокрема відділу маркетингу. Проведений аналіз та виявлення слабких місць у роботі підприємства та визначено напрямки для вирішення цих проблем.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

France France
1
Germany Germany
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
10257
United Kingdom United Kingdom
22
United States United States
6736
Unknown Country Unknown Country
254

Downloads

France France
1
Germany Germany
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
17273
United States United States
584

Files

File Size Format Downloads
Poddymova_bac_rob.pdf 496,15 kB Adobe PDF 17860

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.