Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94061
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах:
Tweet
Рекомендувати цей матеріал
Назва | Розробка політики підвищення ефективності системи мотивації викладацького складу у вищих навчальних закладах ( на прикладі Сумського державного університету) |
Автори |
Кравцова, К.Ю.
|
ORCID | |
Ключові слова |
мотивація викладацький склад ефективність фінансова винагорода професійний розвиток визнання робочі умови цілі та очікування можливості для наукової діяльності участь у прийнятті рішень вищі навчальні заклади motivation efficiency teaching staff financial reward professional development recognition working conditions goals and expectations opportunities for scientific activity participation in decision-making higher education institutions |
Вид документа | Магістерська робота |
Спеціальність | 281 - Публічне управління та адміністрування |
Дати випуску | 2023 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/94061 |
Видавець | Сумський державний університет |
Ліцензія | Copyright не зазначено |
Бібліографічний опис | Кравцова К. Ю. Розробка політики підвищення ефективності системи мотивації викладацького складу у вищих навчальних закладах ( на прикладі Сумського державного університету) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 281 - публічне управління і адміністрування / наук. кер. Ю. А. Опанасюк. Суми : Сумський державний університет, 2023. 79 с. |
Короткий огляд (реферат) |
Вдосконалення системи мотивації викладачів у вищих навчальних закладах є ключовим елементом для забезпечення високої якості освіти, підвищення результативності та стимулювання інновацій та наукових досліджень. Аргументами, які пояснюють важливість цього питання, є: підвищення якості освіти, стимулювання наукової діяльності, залучення талановитих кадрів, підтримка інновацій, прозорість та відповідальність, підвищення задоволеності праці, стимулювання саморозвитку викладачів. Загальна ідея полягає в тому, що ефективна система мотивації викладачів позитивно впливає на всі аспекти університетської діяльності, створюючи умови для успіху, високої якості освіти та сталого розвитку навчального закладу. Обрання Сумського державного університету як об'єкта дослідження для аналізу підвищення системи мотивації у вищих навчальних закладах може бути обґрунтоване кількома ключовими причинами: представництво типового університету, різноманітність факультетів та спеціальностей, доступність інформації, співпраця та залучення, потенційний внесок у розвиток освіти, публічна значимість Сумський державний університет являє собою установу вищої освіти з визначеною публічною значимістю. Вдосконалення його системи мотивації може вплинути на стандарти інших університетів. Improving the system of motivation of teachers in higher education institutions is a key element for ensuring high quality of education, increasing productivity and stimulating innovation and scientific research. Arguments that explain the importance of this issue are: improving the quality of education, stimulating scientific activity, attracting talented personnel, supporting innovation, transparency and responsibility, increasing job satisfaction, stimulating self-development of teachers. The general idea is that an effective teacher motivation system has a positive effect on all aspects of university activity, creating conditions for success, high quality education and sustainable development of the educational institution. The choice of Sumy State University as a research object for the analysis of improving the motivation system in higher education institutions can be justified by several key reasons: representation of a typical university, diversity of faculties and specialties, availability of information, cooperation and involvement, potential contribution to the development of education, public significance of Sumy a state university is an institution of higher education with a certain public significance. Improving its motivation system can affect the standards of other universities. |
Розташовується у зібраннях: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views

1

9

1

44

59

2
Downloads

45

1

59

1
Files
Файл | Розмір | Формат | Downloads |
---|---|---|---|
Kravtsova_mag_rob.pdf | 1.86 MB | Adobe PDF | 106 |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.