Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95473
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Когнітивна модель комерціалізації інновацій в умовах Індустрії 4.0: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації
Other Titles Формування параметрів системи комерціалізації інновацій в умовах світової відкритості ринків
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Syhyda, Liubov Oleksiivna  
Samoilikova, Anastasiia Viktorivna  
Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna  
Rosokhata, Anna Serhiivna  
Kotenko, Stanislav Ihorovych  
Tiutiunyk, Inna Volodymyrivna  
Khomenko, Liliia Mykolaivna  
Nekhoroshkova, Yuliia Mykolaivna
Ілляшенко, А.П.
Шевченко, К.В.
Шимошенко, А.О.
Назаренко, А.П.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
http://orcid.org/0000-0002-0319-8070
http://orcid.org/0000-0001-8639-5282
http://orcid.org/0000-0002-4570-3389
http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
http://orcid.org/0000-0001-8684-0163
http://orcid.org/0000-0001-5883-2940
http://orcid.org/0000-0001-5690-1105
Keywords інновації
інтелектуальна власність
комерціалізація
комунікації
маркетинг
стейкхолдери
innovations
intellectual property
commercialization
communication
marketing
stakeholders
Type Technical Report
Date of Issue 2022
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/95473
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Когнітивна модель комерціалізації інновацій в умовах Індустрії 4.0: захист інтелектуального капіталу, маркетинг та комунікації = Формування параметрів системи комерціалізації інновацій в умовах світової відкритості ринків : звіт про НДР (проміжний) / кер. Л. Ю. Сагер. Суми : Сумський державний університет, 2022. 95 с. № 0122U000780.
Abstract Об’єкт дослідження – економічні відносини, що виникають між стейкхолдерами у процесі перетворення ідеї в інновації, а далі – в економічну вигоду, з урахуванням відповідного маркетингово-комунікаційного супроводу й інтелектуальної захищеності. Мета роботи – формалізація оптимальних умов для дифузії та масштабування інновацій на глобальному ринку в умовах Індустрії 4.0 на основі розробленої когнітивної моделі комерціалізації інновацій, яка стане основою формування дорожньої карти оптимізації комерціалізаційних процесів на основі поєднує трьох критеріальних ознак – ефективні комунікації, інтелектуальна захищеність та маркетинговий супровід. В результаті підготовки наукової роботи, виконавцями отримано такі результати: 1. Систематизовано теоретичні підходи та кращі світові практики комерціалізації інновацій. 2. Здійснено аналіз світового досвіду розроблення моделей комерціалізації інновацій, що містять переваги та прогалини цих моделей. 3. Розроблено методологічні схеми розширеної та спрощеної комунікаційної взаємодії учасників ланцюга комерціалізації інновацій, що враховують типи стейкхолдерів, залучених до конкретних ланцюгів, та комбінацію їх «жорстких» і «м’яких» навичок.
Appears in Collections: Звіти з наукових досліджень

Views

Argentina Argentina
1
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
2

Downloads

United States United States
1

Files

File Size Format Downloads
Saher_zvit_2022.pdf 2.5 MB Adobe PDF 1

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.