Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96146
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Удосконалення маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Authors Набока, К.О.
ORCID
Keywords маркетингова конкурентна стратегія
marketing competitive strategy
інструменти маркетингової конкурентної стратегії
tools of marketing competitive strategy
пекарня
bakery
хлібобулочні та кондитерські вироби
bakery and confectionery products
просування
promotion
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96146
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Набока К. О. Удосконалення маркетингової конкурентної стратегії підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2024. 54 с.
Abstract Актуальність теми роботи зумовлена необхідністю постійного вдосконалення маркетингових підходів для підтримки конкурентоспроможності підприємств, що виробляють харчові продукти. В умовах сучасного ринку, на якому стрімко відбуваються зміни, підприємства змушені шукати нові шляхи для залучення та утримання клієнтів, використовуючи при цьому новітні інструменти маркетингу та адаптуючи свої стратегії до змін зовнішнього середовища. Метою роботи є дослідження теоретичних аспектів маркетингових конкурентних стратегій, аналіз їх практичного застосування на підприємстві та рекомендації щодо їх удосконалення. Завдання роботи. Розглянути теоретичні основи маркетингових конкурентних стратегій; провести аналіз сучасного стану маркетингової конкурентної стратегії підприємства; виявити сильні та слабкі сторони існуючої стратегії; розробити рекомендації щодо підвищення ефективності маркетингової стратегії; оцінити прогнозовану ефективність запропонованих рекомендацій. Об’єктом дослідження є маркетингова конкурентна стратегія підприємства. Предметом дослідження є процеси та методи формування і реалізації маркетингових конкурентних стратегій у сучасних умовах. Методи дослідження: аналіз та синтез наукової літератури, системний підхід, методи економічного аналізу, маркетингові дослідження, порівняльний аналіз та прогнозування. Наукова новизна роботи полягає в розробленні комплексних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової конкурентної стратегії, що враховують специфіку ринку та індивідуальні особливості підприємства. 3 Практична значущість дослідження. Надається можливість застосування його результатів для підвищення конкурентоспроможності підприємства, що сприятиме його розвитку та зростанню. У першому розділі розкрита суть терміну маркетингова конкурентна стратегія, підходи до її класифікації та значення в сучасних ринкових умовах. У другому розділі представлено інформацію про стан аналізованого підприємства та його маркетингової діяльності, проведено аналіз конкурентів. У третьому розділі сформовано рекомендації щодо покращення маркетингової кокурентної стратегії досліджуваного підприємства, а також методи оцінки ефективності запропонованих заходів.
Relevance of the topic of the work. Due to the need for constant improvement of marketing approaches to support the competitiveness of the enterprise. In the conditions of the modern market, where changes occur extremely quickly, companies are forced to find new ways to attract and retain customers, while using the latest marketing tools and adapting their strategies to changes in the external environment. Goal. research of theoretical aspects of competitive marketing strategies, analysis of their practical application at the enterprise and recommendations for their improvement. Job tasks. Consider the theoretical foundations of competitive marketing strategies; conduct an analysis of the current state of the company's marketing competitive strategy; identify the strengths and weaknesses of the existing strategy; develop recommendations for increasing the effectiveness of the marketing strategy; evaluate the predicted effectiveness of the proposed recommendations. Object of study. Marketing competitive strategy of the enterprise. Subject of study. Processes and methods of formation and implementation of competitive marketing strategies in modern conditions. Research methods. Analysis and synthesis of scientific literature, systematic approach, methods of economic analysis, marketing research, comparative analysis and forecasting. Scientific novelty. It consists in the development of comprehensive recommendations for improving the marketing competitive strategy, taking into account the specifics of the market and the individual characteristics of the enterprise. Practical significance of the research. It is possible to apply its results to increase the competitiveness of the enterprise, which will contribute to development and growth. 5 The first chapter reveals the essence of the term marketing competitive strategy, its classifications and meanings. The second section presents information about the state of the enterprise and its marketing activities, and an analysis of competitors is carried out. The third section contains recommendations for improving the competitive marketing strategy, as well as methods for evaluating the effectiveness of the proposed measures.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Ukraine Ukraine
24
United States United States
22

Downloads

Belgium Belgium
1
France France
1
Israel Israel
1
Ukraine Ukraine
1
United States United States
11

Files

File Size Format Downloads
Naboka_bac_rob.pdf.pdf 1.06 MB Adobe PDF 15

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.