Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96184
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Нервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивності
Authors Комарова, А.І.
ORCID
Keywords нервово-психічна стійкість
адаптивність
студенти
психодіагностика
психологічна підтримка
neuropsychological resilience
adaptability
students
psychodiagnostics
psychological support
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96184
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Комарова А. І. Нервово-психічна стійкість студентів з різним рівнем адаптивності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Н. В. Коляда. Суми : Сумський державний університет, 2024. 66 с.
Abstract У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено нервово-психічну стійкість студентів з різним рівнем адаптивності до навчального процесу та соціально-психологічних умов. Метою роботи є визначення взаємозв'язку між рівнем адаптивності студентів та їх нервово-психічною стійкістю. Для досягнення цієї мети було проведено опитування серед студентів різних курсів та спеціальностей, використовуючи стандартизовані психодіагностичні методики. Результати дослідження показали, що студенти з високим рівнем адаптивності демонструють вищий рівень нервово-психічної стійкості, ніж ті, у кого рівень адаптивності нижчий. Отримані дані можуть бути використані для розробки програм психологічної підтримки та адаптаційних заходів у вищих навчальних закладах.
This thesis investigates the neuropsychological resilience of students with different levels of adaptability to the educational process and socio-psychological conditions. The aim of the work is to determine the relationship between the level of students' adaptability and their neuropsychological resilience. To achieve this goal, a survey was conducted among students of various courses and specialties using standardized psychodiagnostic methods. The results of the study showed that students with a high level of adaptability demonstrate a higher level of neuropsychological resilience compared to those with a lower level of adaptability. The obtained data can be used to develop psychological support programs and adaptation measures in higher educational institutions.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
6

Files

File Size Format Downloads
Komarova_bak_rob.pdf 1.25 MB Adobe PDF 7

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.