Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96434
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реклама у соціокультурному дискурсі
Other Titles Advertising in sociocultural discourse
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0003-2468-6636
Keywords комунікація
communication
реклама
advertising
соціокультурний дискурс
sociocultural discourse
цінності
values
Type Conference Papers
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96434
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Яненко Я. В. Реклама у соціокультурному дискурсі // Strategic Innovations of Social Communications and Foreign Philology in Crisis Times: collection of scientific paper of the I International Scientific and Practical Conference, Sumy, 1 June 2024 : Sumy State University, 2024. P. 297-300.
Abstract У роботі визначено особливості реклами у соціокультурному дискурсі. Аналіз цих особливостей здійснено на основі теорії соціального обміну, феноменологічної парадигми, соціодраматургічного підходу, психоаналітичних теорій, парадигми структуралістського конструктивізму.
The work identifies the features of advertising in the socio-cultural discourse. The analysis of these features is carried out on the basis of the theory of social exchange, the phenomenological paradigm, the sociodramaturgical approach, psychoanalytic theories, and the paradigm of structuralist constructivism.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Ukraine Ukraine
8
Unknown Country Unknown Country
9

Downloads

Ukraine Ukraine
1
United States United States
7

Files

File Size Format Downloads
Yanenko_IFSK intern_ konf_2024.pdf 761,67 kB Adobe PDF 8

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.