Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96707
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Розробка проекту просування на ринку фітнес-послуг
Other Titles Developing a Marketing Plan for Fitness Services
Authors Корнієнко, К.А.
ORCID
Keywords маркетинг
комунікаційна політика
просування
marketing
communication po
promotion
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2024
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/96707
Publisher Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету"
License Copyright not evaluated
Citation Корнієнко К. А. Розробка проєкту просування на ринку фітнес-послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. С. З. Весперіс. Конотоп : Відокремлений структурний підрозділ "Класичний фаховий коледж Сумського державного університету", 2024. 41 с.
Abstract Обґрунтуванням актуальності теми є дискусійність окремих питань розробки проєкту просування на ринку фітнес-послуг. Мета роботи полягає у вивченні теоретичних і практичних аспектів розробки проєктів просування та оцінці їх ефективності. Відповідно до мети, вирішувалися такі задачі: - розглянуто сутність і зміст маркетингової діяльності підприємства; - досліджено сучасні інструменти просування; - охарактеризовано етапи розробки проєктів просування; - проаналізовано діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB; - розроблено проект просування у NAMACTE YOGA CLUB та оцінено його ефективність. В результаті аналізу основних елементів комплексу маркетингу NAMACTE YOGA CLUB було виявлено, що проблемою організації є недостатня кількість клієнтів, вона має певні наслідки у вигляді низької виручки і прибутку. Для вирішення цього завдання необхідно провести ряд управлінських і маркетингових заходів, одним з яких є розробка проєкту просування, метою якого є збільшення клієнтської бази до потрібної кількості (225 осіб) в результаті заходів проєкту, розрахованого на 6 місяців. У результаті реалізації проєкту рівень ефективності, досягнутий за рахунок запропонованих заходів, має позитивну спрямованість. Проєкт забезпечить досягнення точки беззбитковості за 6 місяців, а це означає, що вже в листопаді 2024 року організація почне отримувати прибуток. Витрати на проєкт не зроблять сильного впливу на економічну рівновагу NAMACTE YOGA CLUB. Підвищення ефективності свідчить про правильність вкладення коштів у розвиток підприємства. Поточна ситуація на ринку дає можливість для зростання організації, без ризику втратити потенційних клієнтів, так як NAMACTE YOGA CLUB вже має сприятливу репутацію і позитивний імідж. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є діяльність клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB. Предмет досліджень –просування послуг клубу йоги NAMACTE YOGA CLUB. Результати досліджень можуть використовуватись не лише у клубі йоги NAMACTE YOGA CLUB, але й у будь-якій іншій організації галузі.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (КФК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Korniienko_bac_rob.pdf 874.3 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.