Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99111
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості емоційного вигорання у студентів та його корекція
Authors Семеніхіна, А.О.
ORCID
Keywords синдром вигорання
емоційне виснаження
деперсоналізація
редукція особистих досягнень
студенти
стрес
психокорекційна програма
поєднання навчання та роботи
burnout syndrome
emotional exhaustion
depersonalization
reduction of personal achievements
students
stress
psychocorrectional program
combining study and work
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99111
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Семеніхіна А. О. Особливості емоційного вигорання у студентів та його корекція : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 - психологія / наук. кер. А. В. Чернякова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 150 с.
Abstract Дипломна робота присвячена дослідженню психологічних особливостей синдрому емоційного вигорання у студентів та його корекції. Розкрито теоретичні основи феномену вигорання, його структуру, детермінанти та роль стресу як одного з ключових чинників. В емпіричному дослідженні взяли участь 61 студент, серед них 45 жінок(73,77%) та 16 чоловіків ( 26,23%). З них 38 осіб, які поєднують навчання та роботу ( 62%), та 23 особи, які не поєднують навчання та роботу ( 38%). Було виявлено, що середні рівні емоційного виснаження та редукції особистих досягнень є найбільш поширеними серед студентів. Підтверджено гіпотезу, що існує статистично значуща відмінність у рівнях емоційного виснаження та редукції особистих досягнень між студентами, які поєднують навчання та роботу, та тими, хто не поєднує. Кореляційний аналіз показав сильні позитивні взаємозв'язки між компонентами вигорання, підтверджуючи цілісність синдрому, де емоційне виснаження відіграє центральну роль. Розроблено та апробовано психокорекційну програму на 5 зустрічей на групі з 10 студентів. Незважаючи на короткотривалість програми та помірний характер змін, апробація показала її початкову позитивну ефективність у зниженні рівнів емоційного виснаження, редукції особистих досягнень та загального показника вигорання, що підтверджено статистично значущими відмінностями порівняно з початком зустрічей та завершенням.
The thesis is devoted to the study of psychological features of emotional burnout syndrome in students and its correction. The theoretical foundations of the burnout phenomenon, its structure, determinants, and the role of stress as one of the key factors are revealed. The empirical study involved 61 students, including 45 women (73.77%) and 16 men (26.23%). Of these, 38 were students who combine study and work (62%) and 23 were students who do not combine study and work (38%). It was found that the average levels of emotional exhaustion and reduction of personal achievements are the most common among students. The hypothesis that there is a statistically significant difference in the levels of emotional exhaustion and reduction of personal achievement between students who combine study and work and those who do not was confirmed. The correlation analysis showed strong positive correlations between the components of burnout, confirming the integrity of the syndrome, where emotional exhaustion plays a central role. A psycho-correctional program for 5 meetings with a group of 10 students was developed and tested. Despite the short duration of the program and the moderate nature of the changes, the testing showed its initial positive effectiveness in reducing the levels of emotional exhaustion, reducing personal achievements and the overall burnout rate, which is confirmed by statistically significant differences compared to the beginning of the meetings and the end.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Semenikhina_bak_rob.pdf 2.8 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.