Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99173
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингові інструменти для зростання та підтримки бізнесу сфери громадського харчування в нестабільних ринкових умовах
Authors Гринько, А.С.
ORCID
Keywords ринок громадського харчувння
public catering market
вплив зовнішнього середовища
influence of the external environment
конкуренція
competition
маркетинг в сфері громадського харчування
marketing in the field of catering
мобільна кав’ярня
mobile coffee house
просування
promotion
Type Bachelous Paper
Speciality 075 - Маркетинг
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99173
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Гринько А. С. Маркетингові інструменти для зростання та підтримки бізнесу сфери громадського харчування в нестабільних ринкових умовах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. Є. Летуновська. Суми : Сумський державний університет, 2025. 69 с.
Abstract Актуальність даної роботи зумовлена нестабільністю сучасного ринкового середовища, яка особливо гостро відчувається в сфері громадського харчування. Постійні економічні коливання, зміни споживчих уподобань, зростання конкуренції, а також непередбачувані глобальні події (як-от пандемії чи геополітичні конфлікти) створюють значні виклики для функціонування та розвитку закладів харчування. Дослідження теми дозволить систематизувати та проаналізувати найбільш ефективні маркетингові стратегії та інструменти, які можуть допомогти закладам громадського харчування не лише вижити в кризових умовах, але й розвиватися, залучати нових клієнтів та утримувати лояльну аудиторію. Дослідження дозволить виявити ключові фактори успіху та надати практичні рекомендації для бізнесу, що працює в умовах підвищеної невизначеності. Метою бакалаврської роботи є аналіз існуючого стану маркетингової діяльності досліджуваного підприємства, аналіз стану ринку громадського харчування та конкурентного ринку мобільних кав’ярень, рекомендації для розвитку підприємства. Завдання роботи: визначити перспективу просування кави на ринку; аналіз та оцінка діяльності досліджуваного підприємства; розробити практичні рекомендації для вдосконалення роботи закладу; встановлення переваг кав’ярні серед конкурентів. Об’єктом дослідження є процес функціонування закладів громадського харчування в умовах ринкової нестабільності. Предметом дослідження є маркетингові інструменти, які використовують заклади громадського харчування з метою адаптації до впливу факторів дестабілізації, підвищення конкурентоспроможності та забезпечення сталого розвитку бізнесу. Методи дослідження: аналіз літературних джерел та документального матеріалу, статистичних даних, аналіз і синтез, індукції та дедукції, конкретизації та порівняння, графічний метод та узагальнення даних. Наукова новизна дослідження: під час написання бакалаврської роботи розроблено інструменти для вдосконалення маркетингової діяльності функціонуючого закладу, проаналізовано популярність формату «кава на виніс», ринок сфери харчування та конкурентів. Практична значущість дослідження полягає в тому, що запропоновані рекомендації з покращення маркетингової діяльності та впровадження нових шляхів комунікації з клієнтами здатні покращіти позиціонування підприємства на конкурентному ринку. У першому розділі було досліджено особливості діяльності бізнесу в сфері громадського харчування. У другому розділі було проаналізовано тенденції маркетингової діяльності серед закладів громадського харчування в Україні та за кордоном. У третьому розділі було розглянуто маркетингову діяльність закладу «Kavaman», сформовано пропозиції для її удосконалення та авторські позиції щодо покращення маркетингових заходів.
The relevance of this work is due to the instability of the modern market environment, which is especially acute in the field of catering. Constant economic fluctuations, changes in consumer preferences, increased competition, and unpredictable global events (such as pandemics or geopolitical conflicts) pose significant challenges to the functioning and development of food establishments. The study of the topic will allow to systematize and analyze the most effective marketing strategies and tools that can help catering establishments not only survive in crisis conditions, but also develop, attract new customers and retain a loyal audience. The study will identify key success factors and provide practical recommendations for businesses operating in conditions of increased uncertainty. The purpose of the bachelor's work is to analyze the existing state of the marketing activities of the studied enterprise, to analyze the state of the catering market and the competitive market of mobile coffee shops, recommendations for the development of the enterprise. The task of the work: to determine the prospect of coffee promotion in the market; analysis and evaluation of the studied enterprise; develop practical recommendations for improving the work of the institution; establishing the preferences of the coffee shop among competitors. The object of the study is the mobile coffee shop "Kavaman" in the city of Sumy. The subject of the study is the theoretical and practical basis for the formation of high-quality marketing activities of the coffee shop. Research methods: analysis of literary sources and documentary material, statistical data, analysis and synthesis, induction and deduction, concretization and comparison, graphical method and generalization of data. Scientific novelty of the study: during the writing of the bachelor's work, tools have been developed to improve the marketing activities of a functioning institution, the popularity of the "takeaway coffee" format, the food market and competitors have been analyzed The practical significance of the study is that the proposed recommendations for improving marketing activities and introducing new ways of communication with customers can improve the positioning of an enterprise in a competitive market. In the first section, the features of business in the field of catering were investigated. The second section analyzed trends in marketing activities among catering establishments in Ukraine and abroad. In the third section, the marketing activities of the Kavaman institution were considered, proposals for its improvement and author's positions on improving marketing activities were formed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Hrynko_bac_rob.pdf 1.7 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.