Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99300
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування системи комунікації стейкхолдерів у сегменті здорових продуктів північно-східного регіону України
Authors Лiсаченко, К.А.
ORCID
Keywords здорове харчування
healthy eating
стейкхолдери
stakeholders
екологічна продукція
environmental products
комунікація
communication
постачальники
suppliers
конкуренція
competition
еколавка
eco-friendly
регіональний ринок
regional market
Type Bachelous Paper
Speciality 075 - Маркетинг
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99300
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Лiсаченко К. А. Формування системи комунікації стейкхолдерів у сегменті здорових продуктів північно-східного регіону України : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Л. М. Хоменко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 54 с.
Abstract Актуальність теми роботи зумовлена зростаючим попитом на товари здорового харчування в умовах трансформації споживчих практик, посиленням екологічної свідомості та необхідності побудови ефективних комунікацій між учасниками ринку з метою формування сталих ланцюгів постачання та просування екологічної продукції. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження системи комунікацій стейкхолдерів сегменту здорових продуктів північно-східного регіону України та розроблення практичних рекомендацій щодо підвищення ефективності взаємодії між учасниками цього ринку на прикладі діяльності магазину «Еколавка» у місті Суми. Завдання роботи: проаналізувати сучасні тенденції розвитку ринку екологічно чистих і здорових продуктів в Україні та Німеччині; дослідити стан, особливості та динаміку розвитку сегменту здорового харчування у північно-східній частині України та місті Суми; провести аналіз конкурентного середовища магазину «Еколавка» у місті Суми, асортименту та ціноутворення конкурентів, а також виявити асортиментні прогалини; провести оцінку постачальників сегменту здорового харчування в Сумській, Чернігівській та Полтавській областях; розробити рекомендації щодо оптимізації товарного асортименту відповідно до виявлених потреб місцевих споживачів і ринкових тенденцій. Об’єктом дослідження є магазин екологічної продукції «Еколавка» у місті Суми.. Предметом дослідження є система комунікацій між стейкхолдерами ринку здорових продуктів. Методи дослідження – аналіз та синтез, порівняльний метод, конкурентний та SWOT-аналіз, спостереження та порівняння, графічний та табличний методи. Практична значущість дослідження полягає у можливості застосування запропонованих аналітичних підходів для підвищення ефективності стейкхолдерської взаємодії в локальних екосистемах роздрібної торгівлі здоровими продуктами. Результати роботи можуть бути використані для розробки маркетингових стратегій, побудови партнерств з постачальниками, покращення позиціонування малих підприємств. У першому розділі проаналізовано загальнонаціональні та регіональні тенденції розвитку ринку здорового харчування, виділено чинники його інституційної фрагментарності та потенціалу зростання. У другому розділі розглянуто теоретичні підходи до аналізу стейкхолдерів і конкурентного середовища в екосегменті, визначено фактори впливу на ефективність комунікацій. У третьому розділі проведено аналіз діяльності магазину «Еколавка» в місті Суми, оцінено його конкурентне середовище, виявлено постачальницький потенціал регіону та запропоновано шляхи оптимізації асортименту.
The relevance of the topic is due to the growing importance of the healthy food market in the context of the transformation of consumer practices, strengthening environmental awareness and the need to build effective communications between market participants in order to form sustainable supply chains and promote ecological products. The purpose of the qualification work is to study the communication system of stakeholders in the segment of healthy products in the north-eastern region of Ukraine and to develop practical recommendations for improving the efficiency of interaction between participants in this market on the example of the activities of the Ecolavka store in the city of Sumy. The objectives of the paper are to analyze current trends in the market development of environmentally friendly and healthy products in Ukraine and Germany; investigate the situation, features, and dynamics of the development of the healthy food segment in the north-eastern part of Ukraine and Sumy; analyze the competitive environment of the "Ekolavka" store in Sumy, the assortment and pricing of competitors, as well as identify product gaps; evaluate suppliers of the healthy food segment in Sumy, Chernihiv and Poltava regions; develop recommendations for optimizing the product range by the identified needs of local consumers and market trends. The object of the study is the store of ecological products "Ecolavka" in the city of Sumy.. The subject of the study is the system of communication between stakeholders of the healthy food market. Research methods – analysis and synthesis, competitive and SWOT analysis, observation and comparison, graphical and tabular methods. The practical significance of the study lies in the possibility of applying the proposed analytical approaches to increase the effectiveness of stakeholder interaction in local ecosystems of healthy food retail. The results of the work can be used to develop marketing strategies, build partnerships with suppliers, and improve the positioning of small businesses. The first section analyzes national and regional trends in the development of the healthy food market, highlights the factors of its institutional fragmentation and growth potential. The second section considers theoretical approaches to the analysis of stakeholders and the competitive environment in the eco-segment, identifies factors influencing the effectiveness of communications. In the third section , the analysis of the activities of the "Ecolavka" store in the city of Sumy is carried out, its competitive environment is assessed, the supply potential of the region is identified and ways to optimize the assortment are proposed.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Lisachenko_bak_rob.pdf 883.78 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.