Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99375
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг інновацій в міжнародному бізнесі
Authors Медуниця, Т.О.
ORCID
Keywords Нова пошта
Nova poshta
маркетинг
marketing
інноваціїї
innovations
інновації для компанії
innovations for the company
дослідження інновацій компанії
research of company innovations
маркетинг інновацій
marketing of innovations
Type Bachelous Paper
Speciality 292 - Міжнародні економічні відноси
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99375
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Медуниця Т. О. Маркетинг інновацій в міжнародному бізнесі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 292 - міжнародні економічні відносини / наук. кер. С. В.Тарасенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 55 с.
Abstract Мета дослідження полягає у дослідженні теоретичних та практичних аспектів маркетингу інновацій у міжнародному бізнесі та розроблення рекомендацій щодо його удосконалення на прикладі ТОВ «Нова Пошта». Об’єктом дослідження є процеси просування інноваційних рішень у сфері логістичних послуг ТОВ «Нова Пошта». Предметом дослідження є система маркетингових заходів, що забезпечує комерціалізацію інновацій у міжнародному бізнесі. Основні висновки дослідження: 1. Маркетинг інновацій виконує ключову роль у формуванні попиту, позиціонуванні нових продуктів та забезпеченні економічного зростання підприємства. 2. Особливістю інноваційного маркетингу є підвищений рівень невизначеності, ризиків і потреба у швидкій адаптації до змінних умов. 3. Процеси виведення інновацій на закордонні ринки супроводжуються бар’єрами культурного, правового, логістичного та фінансового характеру.
The purpose of the study is to study the theoretical and practical aspects of marketing innovations in international business and develop recommendations for its improvement using the example of Nova Poshta LLC. The object of the study is the processes of promoting innovative solutions in the field of logistics services of Nova Poshta LLC. The subject of the study is a system of marketing activities that ensures the commercialization of innovations in international business. The main conclusions of the study: 1. Innovation marketing plays a key role in shaping demand, positioning new products and ensuring economic growth of the enterprise. 2. A feature of innovation marketing is an increased level of uncertainty, risks and the need for rapid adaptation to changing conditions. 3. The processes of introducing innovations to foreign markets are accompanied by barriers of a cultural, legal, logistical and financial nature.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Medunytsya_bac_rob.pdf 1.04 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.