Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99448
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг банківських продуктів і послуг |
Authors |
Перешивайло, Д.І.
|
ORCID | |
Keywords |
банк bank маркетинг marketing продукти і послуги products and services аналіз analysis оцінка rating |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 072 - Фінанси, банківська справа та страхування |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99448 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Перешивайло Д. І. Маркетинг банківських продуктів і послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. А. Ю. Семеног. Суми : Сумський державний університет, 2025. 50 с. |
Abstract |
Структура та обсяг кваліфікаційної роботи: включає теоретичний огляд, аналітичне дослідження та шляхи поліпшення кредитного портфеля банку. Основний акцент у роботі зроблено на структурний аналіз кредитного портфеля банку АТ «Ощадбанк». Метою даної роботи є комплексно проаналізувати теоретичні засади, методичні підходи та практичні аспекти покращення маркетингу банківських продуктів і послуг. Structure and scope of the qualification work: includes a theoretical review, analytical research and ways to improve the bank's loan portfolio. The main emphasis in the work is on the structural analysis of the loan portfolio of the bank JSC "Oschadbank". The purpose of this work is to comprehensively analyze the theoretical foundations, methodological approaches and practical aspects of improving the marketing of banking products and services. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pereshyvailo_bac_rob.pdf | 510.37 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.