Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99448
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинг банківських продуктів і послуг
Authors Перешивайло, Д.І.
ORCID
Keywords банк
bank
маркетинг
marketing
продукти і послуги
products and services
аналіз
analysis
оцінка
rating
Type Bachelous Paper
Speciality 072 - Фінанси, банківська справа та страхування
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99448
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Перешивайло Д. І. Маркетинг банківських продуктів і послуг : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 072 - фінанси, банківська справа та страхування / наук. кер. А. Ю. Семеног. Суми : Сумський державний університет, 2025. 50 с.
Abstract Структура та обсяг кваліфікаційної роботи: включає теоретичний огляд, аналітичне дослідження та шляхи поліпшення кредитного портфеля банку. Основний акцент у роботі зроблено на структурний аналіз кредитного портфеля банку АТ «Ощадбанк». Метою даної роботи є комплексно проаналізувати теоретичні засади, методичні підходи та практичні аспекти покращення маркетингу банківських продуктів і послуг.
Structure and scope of the qualification work: includes a theoretical review, analytical research and ways to improve the bank's loan portfolio. The main emphasis in the work is on the structural analysis of the loan portfolio of the bank JSC "Oschadbank". The purpose of this work is to comprehensively analyze the theoretical foundations, methodological approaches and practical aspects of improving the marketing of banking products and services.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ БіЕМ)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Pereshyvailo_bac_rob.pdf 510.37 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.