Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99838
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Стратегія просування Twitch – каналу в Instagram та TikTok |
Other Titles |
A strategy for successful promotion of a Twitch channel |
Authors |
Бабич, Д.М.
|
ORCID | |
Keywords |
афіша інфографіка стрімер стратегія просування Tik Tok Twitch |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99838 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бабич Д. М. Стратегія просування Twitch – каналу в Instagram та TikTok : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 50 с. |
Abstract |
У зв’язку з постійним зростанням популярності стрімінгових платформ і конкуренції серед стрімерами, ефективна стратегія просування стає ключовим чинником успіху в цій галузі.
Метою бакалаврської роботи є розробка стратегії просування Twitch-каналу, спрямованої на підвищення впізнаваності, збільшення кількості підписників і створення передумов для подальшої монетизації контенту. Для досягнення цієї мети було поставлено такі завдання: дослідити актуальні тренди просування на платформі Twitch, здійснити порівняльний аналіз діяльності конкурентних каналів зі схожою тематикою (переважно іншомовних), створити інформаційний продукт для соціальних мереж, а також візуалізувати запропоновану стратегію у форматі інфографіки. Авторський підхід полягає в практичній реалізації цих завдань як основи для подальшого розвитку Twitch-каналу.
В результаті проведеної роботи було розроблено відео матеріал, інфографіку, афіши та їх застосування, адаптивних під тематику стрімів. Візуальна стилістика роботи підкреслює індивідуальність стрімера, а застосування різних форматів комунікації сприяє збільшенню охоплення та активності цільової аудиторії. Запропонована стратегія має прикладне значення для стрімерів-початківців і може бути використана як основа для медійної присутності на Twitch. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Babych_bac_rob.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.