Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99843
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Рекламна кампанія брендового одягу: створення концепції |
Other Titles |
Advertising Campaign for a Fashion Brand: Concept Development |
Authors |
Бодарєв, К.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
креатив реклама бренд концепція кампанія штучний інтелект цільова аудиторія |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99843 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Бодарєв К. Ю. Рекламна кампанія брендового одягу: створення концепції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 – журналістика / наук. кер. І. Р. Жиленко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 42 с. |
Abstract |
Створення власних слоганів та пояснення концепцій передбачають творчий характер роботи, що покликане продемонструвати важливість креативної реклами у засобах просування бренду. Звідси випливає мета – безпосередньо продемонструвати на створеному бренді, як реклама впливає на увагу покупця та які сильні сторони найкраще використовувати для кампаній. Авторська добірка створена для того, аби продемонструвати на конкретному прикладі, яким чином зацікавити потенційного клієнта, щоб це було креативно і ненастирливо. Концепції розроблялися для українського й іноземного ринків, що дає змогу розширити концептуальні поняття для обох випадків. Водночас своєчасно застосовувалися технології штучного інтелекту для створення зображень, що розглядається як додаткова віха у рекламній сфері. Добірка дає можливість іншим поціновувачам тематики поглиблювати свої знання та навички у сфері креативної реклами, наприклад: який вид та платформу популяризації обрати; чим зацікавити реципієнта у сфері модної індустрії за допомогою рекламних інструментів тощо. Кваліфікаційна робота налічує вступ, два головних розділи, висновки, список використаної літератури та додатки. Загальний обсяг складає 42 сторінки. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bodaryev_bac_rob.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.