Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99890
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості та корекція перфекціонізму студентів із різними рівнями соціальної адаптованості
Authors Ляудіс, В.В.
ORCID
Keywords перфекціонізм
складові перфекціонізму
соціальна адаптація
соціальна адаптованість
студенти
корекція перфекціонізму
perfectionism
components of perfectionism
social adaptation
social adaptability
students
correction of perfectionism
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99890
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Ляудіс В. В. Особливості та корекція перфекціонізму студентів із різними рівнями соціальної адаптованості: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Т. Б. Тарасова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 110 с.
Abstract Кваліфікаційна робота зосереджена на дослідженні особливостей прояву перфекціонізму у студентів, враховуючи різний рівень їх соціальної адаптованості, а також пошуку дієвих шляхів для його корекції. У роботі було проаналізовано теоретичні основи перфекціонізму як психологічного явища, його складові, також теоретичні основи соціальної адаптації. Також було висвітлено специфіку перфекціонізму та соціальної адаптованості у студентському середовищі. Було обрані та застосовані надійні методики для вимірювання багатовимірного перфекціонізму та оцінювання рівня соціальної адаптованості. Проведено описовий, дисперсійний, t-критерій Стьюдента та кореляційний аналіз отриманих даних. Проведений кореляційний аналіз підтвердив гіпотезу про існування статистичного значимого позитивного зв’язку між соціально-приписаним перфекціонізмом та соціальної адаптованості студентів. Також кореляційний аналіз засвідчив незначний, але статистично значущий взаємозв’язок між загальним рівнем перфекціонізму та соціальною адаптованістю.
The qualification work focuses on the study of the peculiarities of perfectionism in students, taking into account different levels of their social adaptation, as well as the search for effective ways to correct it. The paper analyzes the theoretical foundations of perfectionism as a psychological phenomenon, its components, and the theoretical foundations of social adaptation. The specifics of perfectionism and social adaptability in the student environment were also highlighted. Reliable methods for measuring multidimensional perfectionism and assessing the level of social adaptation were selected and applied. The descriptive, variance Student's t-test and correlation analysis of the data were conducted. The correlation analysis confirmed the hypothesis that there is a statistically significant positive relationship between socially prescribed perfectionism and students' social adaptability. The correlation analysis also showed a slight but statistically significant relationship between the overall level of perfectionism and social adaptability.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Liaudis_baс_rob.pdf 2.32 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.