Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99916
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Самоповага студентів з різними рівнями тривожності
Authors Маслак, М.С.
ORCID
Keywords самоповага
тривожність
студенти
когнітивно-поведінкова терапія
арт-терапія
тренінгові технології
програма розвитку
часткова апробація
self-esteem
anxiety
students
cognitive behavioural therapy
art therapy
training technologies
development programme
partial testing
Type Bachelous Paper
Speciality 053 - Психологія
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99916
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Маслак М. С. Самоповага студентів з різними рівнями тривожності : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. А. В. Чернякова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 97 с.
Abstract Кваліфікаційна робота присвячена вивченню особливостей самоповаги студентів з різними рівнями тривожності та розробці програми розвитку. У теоретичній частині проаналізовано базові підходи до розуміння самоповаги як психологічного феномену, її структуру та функції у студентському віці, а також особливості вияву тривожності в юнацькому періоді. Проведено аналіз наукових джерел щодо взаємозв’язку між рівнем тривожності та самоповаги. Емпіричне дослідження здійснено серед студентів ЗВО з застосуванням психодіагностичних методик. Отримані результати продемонстрували наявність статистично значущих відмінностей в рівнях самоповаги, що залежать від рівня тривожності: студенти з вищими показниками тривожності демонструють нижчий рівень самоповаги. Ці дані підтверджують доцільність розробки програми розвитку, орієнтованої на розвиток самоповаги саме у студентів з підвищеною тривожністю.
The qualification work is devoted to the study of self-esteem of students with different levels of anxiety and the development of a development programme. The theoretical part analyses the basic approaches to understanding self-esteem as a psychological phenomenon, its structure and functions in the student's age, as well as the peculiarities of anxiety in the youth period. An analysis of scientific sources on the relationship between the level of anxiety and self-esteem is carried out. An empirical study was conducted among university students using psychodiagnostic techniques. The obtained results demonstrated the existence of statistically significant differences in the levels of self-esteem depending on the level of anxiety: students with higher levels of anxiety demonstrate lower levels of self-esteem. These findings confirm the feasibility of developing a development programme focused on the development of self-esteem in students with high anxiety.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Maslak_baс_rob.pdf 1.9 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.