Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99928
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Сторінка бренду в І nstagram. Просування за моделлю AIDMA |
Other Titles |
Brand page on Instagram. Promotion by the AIDMA model |
Authors |
Погоріла, Є.В.
|
ORCID | |
Keywords |
модель AIDMA цільова аудиторія рекламне повідомлення PR-матеріали брендинг мультимедійність |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99928 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Погоріла Є. В. Cторінка бренду в Іnstagram. Просування за моделлю AIDMA : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 45 с. |
Abstract |
Робота складається зі в
ступу, двох розділів, с писку використаних джерел,
і нформаційного продукту, в исновків. Робота представлена на 45 сторінках.
Мета роботи
розробити комплекс рекламних та PR матеріалів для
сторінки бренду солодких горішків в Instagram із використанням моделі AIDMA
як основи для побудови комунікаційної страте гії.
Завдання: вивчити особливості рекламної моделі AIDMA та її
застосування у digital середовищі; проаналізувати сторінку бренду в Instagram,
визначити її комунікаційний стиль; сформувати інформаційний привід та
ключові повідомлення бренду; визначити ціль ову аудиторію бренду та її
потреби; провести аналіз конкурентного середовища в ніші солодощів;
створити приклади рекламних та PR матеріалів відповідно до моделі AIDMA;
запропонувати рекомендації щодо подальшого розвитку комунікації бренду в
Instagram.
Осно
вою для створення рекламних повідомлень стала модель AIDMA, яка
враховує послідовність впливу на споживача: привернення уваги, виклик
інтересу, формування бажання, стимулювання до дії та закріплення в пам’яті.
Усі рекламні матеріали поєднані єдиним стилем, розроблені з урахуванням
цінностей бренду, естетики платформи Instagram та вподобань цільової
аудиторії. У роботі також розглянуто принципи мультимедійності, візуального
оформлення та ефективного текстового супроводу.
Результати роботи можуть бути використані не лише конкретним брендом
солодощів, а й іншими малими бізнесами, які прагнуть просувати свою
продукцію в соціальних мережах. Запропоновані приклади PR матеріалів,
контенту для публікацій, сторіс та текстів можуть слугувати шаблоном для
створення нових рекламних кампаній. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Pogorila_bac_rob.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.