Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99928
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Сторінка бренду в І nstagram. Просування за моделлю AIDMA
Other Titles Brand page on Instagram. Promotion by the AIDMA model
Authors Погоріла, Є.В.
ORCID
Keywords модель AIDMA
Instagram
цільова аудиторія
рекламне повідомлення
PR-матеріали
брендинг
мультимедійність
Type Bachelous Paper
Speciality 061 - Журналістика
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99928
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Погоріла Є. В. Cторінка бренду в Іnstagram. Просування за моделлю AIDMA : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика / наук. кер. Я. В. Яненко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 45 с.
Abstract Робота складається зі в ступу, двох розділів, с писку використаних джерел, і нформаційного продукту, в исновків. Робота представлена на 45 сторінках. Мета роботи розробити комплекс рекламних та PR матеріалів для сторінки бренду солодких горішків в Instagram із використанням моделі AIDMA як основи для побудови комунікаційної страте гії. Завдання: вивчити особливості рекламної моделі AIDMA та її застосування у digital середовищі; проаналізувати сторінку бренду в Instagram, визначити її комунікаційний стиль; сформувати інформаційний привід та ключові повідомлення бренду; визначити ціль ову аудиторію бренду та її потреби; провести аналіз конкурентного середовища в ніші солодощів; створити приклади рекламних та PR матеріалів відповідно до моделі AIDMA; запропонувати рекомендації щодо подальшого розвитку комунікації бренду в Instagram. Осно вою для створення рекламних повідомлень стала модель AIDMA, яка враховує послідовність впливу на споживача: привернення уваги, виклик інтересу, формування бажання, стимулювання до дії та закріплення в пам’яті. Усі рекламні матеріали поєднані єдиним стилем, розроблені з урахуванням цінностей бренду, естетики платформи Instagram та вподобань цільової аудиторії. У роботі також розглянуто принципи мультимедійності, візуального оформлення та ефективного текстового супроводу. Результати роботи можуть бути використані не лише конкретним брендом солодощів, а й іншими малими бізнесами, які прагнуть просувати свою продукцію в соціальних мережах. Запропоновані приклади PR матеріалів, контенту для публікацій, сторіс та текстів можуть слугувати шаблоном для створення нових рекламних кампаній.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Pogorila_bac_rob.pdf 1.82 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.