Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99930
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості |
Authors |
Яцун, А.О.
|
ORCID | |
Keywords |
тривожність соціальна фрустрованість студенти програма корекції когнітивно-поведінкова терапія anxiety social frustration students correcting program cognitive-behavioral therapy |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 053 - Психологія |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99930 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Яцун А. О. Особливості та корекція тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 053 – психологія / наук. кер. Т. Б. Тарасова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 103 с. |
Abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей та корекції
тривожності у студентів із різними рівнями соціальної фрустрованості. Здійснено аналіз суттєвих аспектів тривожності та соціальної фрустрованості у студентів.
Під час проведення дослідження було використано методику «Діагностика рівня соціальної фрустрованості» Вассермана Л. (адаптація Бойка В.) та методику «Шкала оцінки рівня реактивної (ситуативної) та особистісної тривожності» Спілбергера Ч. (адаптація Ханіна Ю.). Для обробки результатів використовувалися методи математичної статистики, а саме: описова статистика, коефіцієнт варіації, однофакторний дисперсійний аналіз, коефіцієнт лінійної кореляції Пірсона. Було розглянуто взаємозв’язок показників тривожності та соціальної фрустрованості та встановлена його наявність. The qualification work is devoted to the study of the features and correction of anxiety of students with different levels of social frustration. The analysis of the essential aspects of anxiety and social frustration of students have been conducted. During the study, the methods «Diagnosis of the level of social frustration» by Wasserman L. (adaptation by Boiko V.) and The Spielberger-Hanin anxiety test. To process the results, mathematical statistics methods were used, namely: descriptive statistics, coefficient of variation, one-factor analysis of variance, Pearson’s correlation coefficient. The relationship between anxiety and social frustration indicators was considered and its presence was established. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yatsun_baс_rob.pdf | 3.41 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.