Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99971
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції |
Other Titles |
Advertising Campaign for “NovaKrasa” Salon: Concept Creation |
Authors |
Кондратюк, Д.Д.
|
ORCID | |
Keywords |
реклама advertising рекламна кампанія advertising campaign соціальні мережі social networks бьюті-бренд beauty brand бьюті-бізнес beauty business |
Type | Bachelous Paper |
Speciality | 061 - Журналістика |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99971 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Кондратюк Д. Д. Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика; наук. кер. О. А. Іщенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 44 с. |
Abstract |
У роботі простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності. |
Appears in Collections: |
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kondratyuk_bac_rob.pdf | 645.9 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.