Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99971
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції
Other Titles Advertising Campaign for “NovaKrasa” Salon: Concept Creation
Authors Кондратюк, Д.Д.
ORCID
Keywords реклама
advertising
рекламна кампанія
advertising campaign
соціальні мережі
social networks
бьюті-бренд
beauty brand
бьюті-бізнес
beauty business
Type Bachelous Paper
Speciality 061 - Журналістика
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/99971
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Кондратюк Д. Д. Рекламна кампанія для салону «NovaKrasa»: створення концепції : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 061 - журналістика; наук. кер. О. А. Іщенко. Суми : Сумський державний університет, 2025. 44 с.
Abstract У роботі простежено роль соціальних мереж у просуванні бьюті-брендів на сучасному ринку послуг. Проаналізувавши контент салонів-потенційних конкурентів «Лотос», «Aurum» та «Nika Studio», автори висновують про необхідність забезпечення активної комунікації з майбутніми клієнтами для успішної рекламної кампанії нового бренду. З’ясовано, що не всі представники бьюті-бізнесу мають системний підхід для просування послуг. Для забезпечення конкурентоспроможності нового салону «NovaКраса» була запропонована стратегія, що передбачає чітко оформлену візуальну айдентику, збалансований контент-план, активну взаємодію з підписниками, інтеграція інструментів залучення та регулярний аналіз ефективності.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kondratyuk_bac_rob.pdf 645.9 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.