Browsing by Keywords новий товар


Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Estimating the Degree of Novelty of a New Product: Innovative Approach Vasutinska, Y.; Kuzminska, N. Article 878629592 1774981324
2021 Аналіз впливу підвищення рівня якості нової продукції на її ціну Гусейнзаде, І.Р. Bachelous Paper 9259519 10406429
2012 Вплив учасників маркетингового каналу на процес розроблення нового товару Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1518975 3167158
2020 Візуалізація конкурентних переваг підприємства, як стратегічний напрямок виходу на новий ринок Шепілов, Д.О. Masters thesis -1770915494 -2117708756
2010 Маркетингова модель інноваційного циклу створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 23960240 51428867
2022 Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок Денисенко, М.О. Bachelous Paper -683605883 -1950083965
2009 Методичні підходи до оцінки рівня новизни товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 8071884 10881438
2016 Місце маркетингового тестування в інноваційному циклі створення нового товару Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 30030281 31786052
2009 Розроблення тактичних дiй по просуванню на ринок нового товару Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 10160792 7229705
2009 Рівень новизни товару як один із показників доцільності тестування нових товарів Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 586490218 1516058635
2012 Установлення оптимальної ціни на новий товар Чухрай, Наталія Іванівна; Беспалюк, Христина Мирославівна Article 43220205 66033931