Browsing by Keywords advertising


Showing results 21 to 40 of 241
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 “Take a knee” Protests in Professional Sports: An Empirical Study about the Influence on Customer Loyalty to Nike in Germany Giebe, C.; Löffler, L.; Schneider, S. Article 355409261 571030248
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article -1465888625 331482841
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 770476280 1008216069
2017 The promotion of phisical activity in shockvertising campaigns Widawska-Stanisz, A.; Sowier-Kasprzyk, I. Article -1468043309 -994861036
2019 Use of language games in advertising texts as a creative approach in advertising management Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Teletova, Svetlana Grigorievna Article -818974767 1331612446
2018 Адміністративно-правові засади регулювання реклами лікарських засобів в Україні Мальцева, С.М. Masters thesis 7 3
2015 Аналіз обмежень у рекламній діяльності з боку держави Тесленко, Л.; Павлюк, А. Conference Papers 8205199 7110639
2006 Аналіз особливостей сучасних рекламних кампаній суб'єктів каналів товароруху Troian, Mariia Yuriivna Conference Papers 157969897 232495575
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 771499700 131869809
2015 Важливість інноваційних підходів в рекламі бренда винної продукції Пазюк, В.Л. Conference Papers 33497440 24467732
2016 Види мотивації в сучасній рекламі парфумів Немеш, В. Conference Papers 18266492 18114918
2019 Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Меркун, І.В. Conference Papers 65447703 19063949
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 206561095 -895734304
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers 598222289 -593565767
2019 Використання неякісної реклами як одна з причин фіаско стратегії маркетингових комунікацій Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Писаренко, К.О. Conference Papers 836603 1582125
2024 Вимоги до реклами фінансових послуг як складова захисту прав споживачів фінансових послуг у ЄС Plotnikova, Mariia Volodymyrivna Conference Papers 2599 3878
2016 Вияви гендерної семіотики у мові реклами: міжкультурні паралелі Yehorova, Olesia Ivanivna; Коротун, А.Г. Conference Papers 52044651 64370905
2005 Воздействие рекламы на детей Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Натальченко, В.А. Conference Papers 1550461 819874
2012 Вплив інструментів маркетингових комунікацій на показники діяльності банку Радченко, О.В. Article 1811470 4622721
2013 Відеовербальний текст німецькомовного вербального дискурсу Бикова, О.Д. Conference Papers 4638071 5210505