Browsing by Keywords distribution


Showing results 21 to 38 of 38
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 369055179 2087728032
2016 Маркетингові ресурси регіону як основа ефективної системи розподілу промислового підприємства Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 182529080 201119233
2015 Методичні засади перевірки маркетингових каналів на відповідність специфіці інноваційної продукції підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 147854180 119532153
2010 Науково-методичні основи оптимізації використання збутового потенціалу промислових підприємств Bashuk, Tetiana Oleksandrivna Synopsis 556343938 1110516005
2017 Обгрунтування умов виникнення синергічного ефекту в ланцюгах поставок споживчих товарів особливих габаритів Якимишин, Л.Я. Article 4805136 2665091
2016 Особливості врахування логістичного потенціалу регіону у процесі розроблення системи розподілу на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -913147033 -122640988
2022 Проблемні аспекти ідентифікації факторів тінізації екологічного оподаткування в України Kobushko, Yana Volodymyrivna; Myroshnychenko, Yuliia Oleksandrivna; Tenytska, Iryna Anatoliivna Article 5061526 4742183
2024 Розвиток організаційної структури підприємства Тимченко, О.В. Masters thesis 1 0
2021 Розвиток українських дистриб’юторських компаній товару FMCG в Україні Іншин, Б.І. Bachelous Paper 944890882 -2103163300
2002 Розподіл валового внутрішнього продукту як чинник політики економічного зростання Меламед, М.Я. Article 1036639 694036
2017 Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю. Technical Report 913960193 981789127
2017 Систематизація теоретичних підходів до визначення сутності маркетингової політики розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 952984092 1285723807
2009 Соціальна спрямованість національної економіки: загальна характеристика і актуальні питання Лопаткіна, І.В. Conference Papers 449231196 424285721
2011 Управління процесом формування, розподілу та використання прибутку: обліково-аналітичне забезпечення Панченко, І.А. Conference Papers 4537062 1729410
2018 Управління розподілом інноваційної продукції промислових підприємств: сутність, механізм, стратегії та оцінка ефективності Bilovodska, Olena Anatoliivna Article -726945651 1513885622
2015 Фактори впливу на процес вибору маркетингових каналів інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 1943102799 1703186509
2018 Фактори впливу на стратегічне управління банківським ритейлом Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Kryvych, Yana Mykolaivna; Леміш, І.О. Article -926056202 -352681005
2022 Формування логістичної системи підприємства Дубко, М.М. Bachelous Paper -700363881 -1904383077