Browsing by Author Гузь, М.М.


Showing results 1 to 20 of 39
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Алгоритм планування та формування ефективних маркетингових комунікацій банку Гузь, М.М. Article 205 180
2012 Аналіз клієнтського портфелю та витрат банку на маркетингові комунікації Гузь, М.М. Article 151 147
2010 Аналіз комунікаційного впливу маркетингових програм на споживачів в процесі оцінки ефективності управління маркетинговими комунікаціями банківських операцій Гузь, М.М. Article 402 285
2009 Аналіз методів визначення бюджету маркетингових комунікацій банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 139 100
2007 Аналіз останніх тенденцій національної банківської реклами Гузь, М.М. Article 138 135
2012 Аналіз показників економічного та суспільного добробуту населення Гузь, М.М. Article 323 384
2013 Боргова криза країн ЄС Гузь, М.М. Conference Papers 111 59
2010 Визначення кількості та типу лояльних клієнтів банку Гузь, М.М. Article 155 149
2007 Використання системи управління взаєминами з клієнтами для підвищення ефективності банківського маркетингу Гузь, М.М. Conference Papers 189 131
2011 Вплив мотиваційних факторів на поведінку клієнта банку Гузь, М.М. Conference Papers 170 157
2007 Вплив недоброякісної банківської реклами на довіру банку Гузь, М.М. Conference Papers 197 191
2009 Врахування впливу «агентів» у процесі визначення ефективності маркетингових комунікацій банку на основі ієрархічної моделі ефектів Гузь, М.М. Article 200 201
2013 Динаміка валового зовнішнього боргу України Гузь, М.М. Article 75 87
2014 Динаміка зовнішнього боргу банківського сектору України Гузь, М.М. Article 81 62
2009 Діагностика стану банківської системи України як фактору впливу на маркетингові комунікації банківських операцій Гузь, М.М. Conference Papers 164 160
2010 Діяльність фінансово-кредитних установ на фінансовому ринку України Козьменко, С.М.; Rekunenko, Ihor Ivanovych; Черкашина, К.Ф.; Гузь, М.М.; Serpeninova, Yuliia Serhiivna; Zhuravka, Olena Serhiivna Technical Report 415 409
2014 Економіка підприємства Balatskyi, Yevhen Olehovych; Shamota, Halyna Mykhailivna; Гузь, М.М.; Домбровський, В.С.; Dutchenko, Olena Olehivna Schoolbook 4654 4751
2009 Застосування програмно-цільового підходу при складанні бюджету маркетингових комунікацій банку Гузь, М.М. Conference Papers 389 375
2009 Зв'язок між популярністю банку та його витратами на маркетингові комунікації Гузь, М.М. Conference Papers 193 113
2014 Зобов’язання банківського сектору в структурі валового зовнішнього боргу Гузь, М.М. Article 53 49