Browsing by Author Шумейко, В.М.


Showing results 1 to 13 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Маркетинг у страхуванні Токар, О.Л.; Шумейко, В.М.; Таршина, О.С. Conference Papers 23076489 35031346
2014 Маркетинг як провідна складова менеджменту організацій Шумейко, В.М. Conference Papers 314739717 117646209
2009 Маркетинговий менеджмент експортного потенціалу олійно-жирового комплексу України Шумейко, В.М. Article 39511968 41719383
2016 Маркетингові аспекти експорту аграрної продукції Шумейко, В.М. Conference Papers 1523219185 16343921
2009 Маркетингові аспекти страхової діяльності Шумейко, В.М.; Токар, О.Л. Article 14876992 30048304
2015 Необхідність інновацій в маркетингу недиференційованих товарів Шумейко, В.М. Conference Papers 1771396 1452360
2010 Особливості планування маркетингу переробними підприємствами Шумейко, В.М. Conference Papers 21312141 22431162
2012 Особливості стратегічних пріоритетів маркетингового менеджменту переробних підприємств Шумейко, В.М. Conference Papers 993114628 -528231205
2012 Програмне забезпечення вивчення системного підходу у маркетингу Шумейко, В.М.; Надгребельна, А.Л. Conference Papers 66811847 77028796
2011 Технологічна сегментація Шумейко, В.М. Conference Papers 19715884 2192478
2013 Торгова марка як інструмент конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Conference Papers 320106877 246949047
2008 Формування вертикальних інтегрованих маркетингових систем переробних підприємств Шумейко, В.М. Article 2097191908 715421165
2007 Інновація торгової марки як засіб конкурентної боротьби Шумейко, В.М. Article 597378996 233437811