Просмотр по автору Illiashenko, Nataliia Serhiivna


Показаны результаты 21 - 40 из 220
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2012 АВС-анализ экономики стран мира по параметру ВВП Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 13787187 14272775
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2356255 2584617
2008 Алгоритм переходу вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки до виробництва власних інновацій Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 5168543 5408649
2004 Анализ рыночных возможностей развитая кинопроката в Сумской области Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 306219665 424922416
2008 Аналіз етапів розвитку маркетингу на основі змін в складових його комплексу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Conference Papers 6233055 4001904
2010 Аналіз запитів споживачів на основі позиціонування Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 46651352 53280112
2008 Аналіз основних показників діяльності промислових підприємств України Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1118260 914500
2016 Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Tytarenko, Yuliia Vasylivna Conference Papers 68343713 108509248
2018 Аналіз позицій України у міжнародних рейтингах інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Book chapter 812813 956885
2009 Аналіз ринкових позицій вітчизняних виробників побутових холодильників Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 30144036 31508104
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3954734 4197148
2019 Аналітичне забезпечення вибору напрямків комерціалізації знань промислового підприємства для його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 367790 153868
2011 Варіанти розвитку ринкових можливостей залежно від типів нововведень Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 178910749 187296567
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181083 32040298
2008 Визначення стратегічних управлінських рішень в залежності від рівня задоволення потреб товаровиробників і споживачів Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 8325535 3573027
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 95415191 137024211
2011 Випереджаючий науково-технічний прогрес розвиток: сутність та зміст Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1996288132 -644292139
2017 Вплив урбанізації на інноваційний розвиток регіонів України Комарницька, Г.О.; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1456213492 353071
2010 Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 226456475 157540823
2011 Генерація ідей модифікації існуючих товарів Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 6982068 5467014