Browsing by Author Symonenko, Mariia Yuriivna


Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2006 How to reduce enterprise ecological payments and to save nature Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 312 317
2007 The peculiarites of choosing the marketing channels for ecologically oriented commoditier Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 263 259
2007 Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватики Symonenko, Mariia Yuriivna Article 501 1473
2007 Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналів Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 275 280
2008 Класифікація маркетингових каналів у сфері інновацій Symonenko, Mariia Yuriivna Article 367 485
2007 Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналів Symonenko, Mariia Yuriivna Article 464 512
2006 Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 724 503
2009 Розробка наукових основ маркетингу інновацій Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Symonenko, Mariia Yuriivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Troian, Mariia Yuriivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Гладенко, Ю.М. Technical Report 957 2629
2008 Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia Yuriivna Conference Papers 259 271
2009 Управління інноваційним розвитком підприємств в умовах формування інформаційної економіки. Розробка основ організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком підприємств в інформаційній економіці Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Troian, Mariia Yuriivna; Volk, Olha Mykolaivna; Petrenko, Viktor Vasylovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Suiarova, Olena Oleksiivna; Beznoieva, Anna Vadymivna; Yakovleva, Hanna Vadymivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Kalenichenko, Yurii Borysovych; Popov, Oleksandr Arkadiiovych; Symonenko, Mariia Yuriivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Овилко, Т.М.; Негреба, О.М.; Гладенко, Ю.М.; Пересадько, Г.О.; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Sumina, Olha Mykolaivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Technical Report 1437 4555
2007 Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача Symonenko, Mariia Yuriivna Article 536 286