Browsing by Author Symonenko, Mariia Yuriivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 11 of 11
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2009Розробка наукових основ маркетингу інноваційIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Symonenko, Mariia Yuriivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Troian, Mariia Yuriivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Гладенко, Ю.М.Technical Report4782068
2009Управління інноваційним розвитком підприємств в умовах формування інформаційної економіки. Розробка основ організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком підприємств в інформаційній економіціIlliashenko, Serhii Mykolaiovych; Melnyk, Leonid Hryhorovych; Karintseva, Oleksandra Ivanivna; Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Mitsura, Olena Oleksiivna; Troian, Mariia Yuriivna; Volk, Olha Mykolaivna; Petrenko, Viktor Vasylovych; Holysheva, Yevheniia Oleksiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna; Saher, Liudmyla Yuriivna; Suiarova, Olena Oleksiivna; Beznoieva, Anna Vadymivna; Yakovleva, Hanna Vadymivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Ivashova, Nadiia Vasylivna; Kalenichenko, Yurii Borysovych; Popov, Oleksandr Arkadiiovych; Symonenko, Mariia Yuriivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Овилко, Т.М.; Негреба, О.М.; Гладенко, Ю.М.; Пересадько, Г.О.; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Sumina, Olha Mykolaivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna; Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych; Makhnusha, Svitlana MykhailivnaTechnical Report7182819
2008Класифікація маркетингових каналів у сфері інноваційSymonenko, Mariia YuriivnaArticle186296
2008Теоретичні підходи щодо вибору учасників маркетингового каналуBilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia YuriivnaTheses126139
2007Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживачаSymonenko, Mariia YuriivnaArticle179104
2007Практичні засади побудови оптимальної структури маркетингових каналівSymonenko, Mariia YuriivnaArticle230278
2007Аналіз підходів щодо визначення сутності каналу з позиції маркетингу, логістики та інноватикиSymonenko, Mariia YuriivnaArticle250979
2007Визначення впливу факторів ринкового середовища на формування та вибір маркетингових каналівSymonenko, Mariia YuriivnaTheses140136
2007The peculiarites of choosing the marketing channels for ecologically oriented commoditierSymonenko, Mariia YuriivnaTheses131124
2006Підходи до формування маркетингових каналів у структурі розподілуBilovodska, Olena Anatoliivna; Symonenko, Mariia YuriivnaTheses181135
2006How to reduce enterprise ecological payments and to save natureSymonenko, Mariia YuriivnaTheses156160