Browsing by Author Vashyst, Kateryna Mykolaivna

Jump to a point in the index:
Showing results 1 to 12 of 12
Issue YearTitleAuthor(s)TypeViewsDownloads
2019Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсіVashyst, Kateryna MykolaivnaArticle713
2018Блендинг як засіб посилення прагматичної складової політичного дискурсу: перекладацький аспектVashyst, Kateryna Mykolaivna; Бондаренко, В.О.Theses1628
2018Linguo-Pragmatic Potential of Brand NamesVashyst, Kateryna MykolaivnaTheses83
2017Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламіVashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В.Article7023
2017Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламіVashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В.Theses1010
2017Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстівVashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В.Article3126
2017Функціонально-прагматичні тенденції комерційних номінаційVashyst, Kateryna MykolaivnaArticle1110
2017Семантична структура слів-зрощеньVashyst, Kateryna MykolaivnaArticle63
2017Таксономія лексичних блендівVashyst, Kateryna MykolaivnaArticle113
2017Тенденції вербоутворень у комунікативному просторі XXI століттяVashyst, Kateryna MykolaivnaTheses95
2016Телескопія як спосіб утворення неологізмів (на матеріалі сучасних англомовних онлайн-видань ЗМІ)Medvid, Olena Mykolaivna; Пєтухова, А.Є.; Vashyst, Kateryna MykolaivnaArticle176176
2016Блендінг як засiб утворення нових емоційно-експресивних лексем в англомовних онлайн-ЗМІVashyst, Kateryna Mykolaivna; Пєтухова, А.Є.Theses2217