Browsing by Author Vashyst, Kateryna Mykolaivna


Showing results 1 to 12 of 12
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 30 22
2018 Блендинг як засіб посилення прагматичної складової політичного дискурсу: перекладацький аспект Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Бондаренко, В.О. Conference Papers 161 204
2016 Блендінг як засiб утворення нових емоційно-експресивних лексем в англомовних онлайн-ЗМІ Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Пєтухова, А.Є. Conference Papers 85 77
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 89 104
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 215 169
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Conference Papers 94 89
2017 Семантична структура слів-зрощень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 67 66
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 179 168
2017 Таксономія лексичних блендів Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 55 53
2016 Телескопія як спосіб утворення неологізмів (на матеріалі сучасних англомовних онлайн-видань ЗМІ) Medvid, Olena Mykolaivna; Пєтухова, А.Є.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 1617 1820
2017 Тенденції вербоутворень у комунікативному просторі XXI століття Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 39 29
2017 Функціонально-прагматичні тенденції комерційних номінацій Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 135 124