Browsing by Author Vashyst, Kateryna Mykolaivna


Showing results 1 to 20 of 21
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2020 Communicative and pragmatic function s of lexical blends in advertising discourse Medvid, Olena Mykolaivna; Solomka, A.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 1803936826 -1547098934
2018 Linguo-Pragmatic Potential of Brand Names Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 435656 366754
2022 Social Media as a Development Tool English Communicative Competence Puzanov, V.; Volynets, G.; Lesiuk, O.; Kharamurza, D.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sadivnycha, Maryna Volodymyrivna Article 360982403 1008014572
2022 US Presidents’ Political Speeches as a Means of Manipulation in 21st Century Society Medvid, Olena Mykolaivna; Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Sushkova, Olena Mykolaivna; Sadivnychyi, Volodymyr Oleksiiovych; Malovana, Nina Volodymyrivna; Shumenko, Olha Anatoliivna Article 15098712 9873046
2022 Ways of generating neologisms in modern English Medvid, Olena Mykolaivna; Malovana, Nina Volodymyrivna; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 26628284 28410741
2018 Блендинг як засіб посилення прагматичної складової політичного дискурсу: перекладацький аспект Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Бондаренко, В.О. Conference Papers 945440 1297855
2016 Блендінг як засiб утворення нових емоційно-експресивних лексем в англомовних онлайн-ЗМІ Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Пєтухова, А.Є. Conference Papers 20374656 17670958
2022 Вплив війни в Україні на світову економіку: огляд зарубіжних медіа Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Azimova, Olena Oleksandrivna; Хантер, Л. Article -1152791919 74088528
2019 Оказіональний характер англомовних блендингових лексем в україномовному рекламному дискурсі Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 108321579 165829525
2020 Перекладацькі девіації блендингових вербальних одиниць англомовних рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 20421571 27680005
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Article 351759691 836493574
2017 Прагматичні особливості скорочень та телескопічних одиниць у рекламі Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М.В. Conference Papers 5869651 7179939
2017 Семантична структура слів-зрощень Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 463272 700459
2021 Семіотична природа текстів соціальної реклами Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Юхно, Є. Conference Papers 121576860 138920601
2017 Специфіка трансляції стилістичної складової англомовних рекламних текстів Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Домашенко, Т.В. Article 1452757303 1769106042
2019 Способи елімінації лакун-блендів у перекладі рекламних повідомлень Vashyst, Kateryna Mykolaivna; Катериніна, М. Conference Papers 54278 67480
2017 Таксономія лексичних блендів Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 3026162 3770076
2016 Телескопія як спосіб утворення неологізмів (на матеріалі сучасних англомовних онлайн-видань ЗМІ) Medvid, Olena Mykolaivna; Пєтухова, А.Є.; Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article -1918725596 1548950684
2017 Тенденції вербоутворень у комунікативному просторі XXI століття Vashyst, Kateryna Mykolaivna Conference Papers 263656 244809
2017 Функціонально-прагматичні тенденції комерційних номінацій Vashyst, Kateryna Mykolaivna Article 14964283 11160049