Browsing by Keywords реципієнт


Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article -1168940121 1957193331
2020 Stages of the Artistic Realia Introduction into English Literary Texts Chernyk, Maryna Volodymyrivna Article 675678192 -1380585909
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article -1052080286 -1165960037
2023 Веб-сайти англомовних публіцистичних видань як мультимодальні тексти: лінгво-перекладацькі аспекти Чорнобук, К.В. Masters thesis 229 580
2012 Когнітивно-лінгвістичні аспекти мовної гри або ліки від усіх турбот Kobiakova, Iryna Karpivna; Капленко, Альбіна Олександрівна; Капленко, Альбина Александровна; Kaplenko, Albina Oleksandrivna Article -907162090 -962988160
2021 Комунікативно-прагматичні аспекти перекладу німецькомовних рекламних текстів Конященкова, І.Ю. Masters thesis -230002905 -1805695579
2022 Копірайтинг як симбіоз журналістики та реклами Дюжева, К. Article 1895307 3985194
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 704658188 1215763376
2016 Нетипові питальні речення як інструмент психолінгвістичної маніпуляції в англійській мові Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Руденко, Наталья Владимировна Article 385149845 531654971
2019 Прецедентні тексти в інтернет-ЗМІ Сумщини: особливості функціонування Сучкова, В. Article 285233140 -1218605424
2019 Шляхи формування інформативного читання Попенко, А.А. Bachelous Paper 6 1