Browsing by Keywords реципієнт


Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article 175 206
2020 Stages of the Artistic Realia Introduction into English Literary Texts Chernyk, Maryna Volodymyrivna Article 4 5
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 87 83
2012 Когнітивно-лінгвістичні аспекти мовної гри або ліки від усіх турбот Kobiakova, Iryna Karpivna; Капленко, Альбіна Олександрівна; Капленко, Альбина Александровна; Kaplenko, Albina Oleksandrivna Article 6380 6586
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 154 327
2016 Нетипові питальні речення як інструмент психолінгвістичної маніпуляції в англійській мові Rudenko, Nataliia Volodymyrivna; Руденко, Наталья Владимировна Article 139 180
2019 Прецедентні тексти в інтернет-ЗМІ Сумщини: особливості функціонування Сучкова, В. Article 46 47
2019 Шляхи формування інформативного читання Попенко, А.А. Bachelous Paper 6 1