Просмотр по ключевому слову marketing


Показаны результаты 321 - 340 из 361
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2021 Удосконалення системи управління маркетингом та збутом на прикладі СФ ТОВ «Горобина» Рубан, Д.А. Bachelous Paper 74773469 226992719
2018 Удосконалення управління комерційною діяльністю підприємства (на прикладі ПП "Промбудкабель") Філоненко, В.О. Bachelous Paper 8 0
2014 Управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, Андрій Володимирович; Кучмийов, Андрей Владимирович; Kuchmіyov, Andrіy Volodimirovich PhD Thesis -78182362 -936860859
2014 Управління екологічною безпекою економічних систем на засадах маркетингу Кучмійов, Андрій Володимирович; Кучмийов, Андрей Владимирович; Kuchmіyov, Andrіy Volodimirovich Synopsis 60856926 57897150
2019 Управління клієнтською базою банку Бурнос, Ю.О. Masters thesis 2 0
2011 Управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Kryvych, Yana Mykolaivna Conference Papers 4302150 2926935
2018 Управління рекламною діяльністю підприємства Сартаві, Рамі Самір Ібрагім Masters thesis 8 1
2023 Управління товарним асортиментом підприємства сфери торгівлі Захарченко, В.О. Bachelous Paper 39023 101519
2022 Фактори впливу на інтенсифікацію трансферу інновацій: світовий досвід Khomenko, Liliia Mykolaivna; Saher, Liudmyla Yuriivna Conference Papers 1033872404 1587811515
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 240819060 249776982
2016 Формування далекострокових тенденцій як запорука ефективного маркетингу промислового підприємства Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 1165267 433033
2023 Формування маркетингової стратегії підприємства Мельник, І.О. Bachelous Paper 9976586 55620266
2018 Формування маркетингової стратегії торгівельного підприємства на прикладі ТОВ "Будцентр" Гапоненко, Б.В. Bachelous Paper 6 5
2011 Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень Пономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Наталия Николаевна; Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna; Пономарьов, Андрій Миколайович; Пономарёв, Андрей Николаевич; Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych Article 9082354 9757880
2023 Формування і реалізація маркетингових стратегій торговельно- посередницьких підприємств Чесноков, Р.Ю. Masters thesis 22 49
2021 Франчайзинг як ефективний інструмент розвитку компанії Bondarenko, Alla Fedorivna; Hordiienko, Vita Pavlivna; Москаленко, А.О. Article 85275147 153630319
2013 Холістичний маркетинг і його значення у функціонуванні вищого навчального закладу Чайка, І.П. Article 10922059 7822266
2020 Цифровий маркетинг: основні тенденції та перспективи розвитку Піддубна, А.О. Bachelous Paper 732633104 -1478938054
2023 Цифрові маркетингові стратегії підвищення конкурентоспроможності та промоції торговельних платформ у Інтернет-середовищі Калінін, М.В. Masters thesis 6 2
2008 Цілі та вимоги ефективного функціонування маркетингової служби на підприємстві Bilovodska, Olena Anatoliivna; Чорненко, К.О. Conference Papers 366384 226375