Browsing by Keywords new products


Showing results 1 to 6 of 6
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Formation of Mutual Relations Between Enterprises and Business Partners in the Process of Preparation and Production of New Products Iastremska, O.; Strokovych, H.; Iastremska, O.; Kalantaridis, C.; Nagy, S.; Somosi Veresne, M. Article 556761286 508958355
2016 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування вимог до нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 4709538 6695167
2016 Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів Григорян, Т.Г. Conference Papers 87979405 672638245
2011 Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article -1905417193 -1904971434
2012 Удосконалення методики пошуку оптимальної моделі нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 347303816 501033603
2009 Формування поняття «маркетингове тестування» в контексті створення нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 279172532 247507063