Browsing by Keywords new products


Showing results 1 to 6 of 6
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Formation of Mutual Relations Between Enterprises and Business Partners in the Process of Preparation and Production of New Products Iastremska, O.; Strokovych, H.; Iastremska, O.; Kalantaridis, C.; Nagy, S.; Somosi Veresne, M. Article 13400 5896
2016 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування вимог до нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 6922 3872
2016 Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів Григорян, Т.Г. Conference Papers 21659 9086
2011 Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 161811505 94087941
2012 Удосконалення методики пошуку оптимальної моделі нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 19094 14346
2009 Формування поняття «маркетингове тестування» в контексті створення нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 158831 302129