Browsing by Keywords new products


Showing results 1 to 6 of 6
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2021 Formation of Mutual Relations Between Enterprises and Business Partners in the Process of Preparation and Production of New Products Iastremska, O.; Strokovych, H.; Iastremska, O.; Kalantaridis, C.; Nagy, S.; Somosi Veresne, M. Article 278380643 508958355
2016 Використання методології структуризації функції якості для маркетингового тестування вимог до нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Conference Papers 1644810 1985650
2016 Моделі та інструменти прогнозування цінності в проектах створення нових продуктів Григорян, Т.Г. Conference Papers -2068162415 672638245
2011 Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1194855830 -1904971435
2012 Удосконалення методики пошуку оптимальної моделі нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 174040939 153729913
2009 Формування поняття «маркетингове тестування» в контексті створення нової продукції Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 143597411 247507063