Browsing by Keywords service quality


Showing results 1 to 9 of 9
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Brand loyalty of Higher Education Institutions Abbas, Syed Ali Article 103 105
2019 Fostering Employee’s Service Quality and Customer Satisfaction: Evidence from Emerging Pakistan Muneeb, F.M.; Chughtai, M.S.; Anjum, U.; Ma, J. Article 119 110
2019 Innovation in Service Quality Measurement: a Case of Nigerian Healthcare Sector Chinedum, Nduka; Chinwuba, Moguluwa Shedrack; Rejoice, Okocha Ebere Article 93 92
2008 Internet banking: an initial look at Ghanaian bank consumer perceptions Woldie, A.; Hinson, R.; Iddrisu, H.; Boateng, R. Article 2096 1961
2018 Methods and opportunities for improving customer quality and competitiveness of real estate agencies Mayboroda, Tetyana; Мінько, Д. Conference Papers 7 0
2020 The Role of CRM Fog Computing on Innovation and Customer Service Quality: an Empirical Study Aljawarneh, Nader Mohammad; Sokiyna, Munsif; Obeidat, Abdallah Mishael; Alomari, Khaled Abdel Kader; Alradaideh, Ahmad Tawfig; Alomari, Ziyad Saleh Article 143 52
2008 Впровадження інтернет‐банкінгу в Гані: перший погляд на споживче сприйняття Волді, А.; Хінсон, Р.; Іддрісу, Х.; Боатенг, Р. Article 200 202
2016 Екологічний облік: визначення перспектив та основних засад впровадження Hrytsenko, Olena Ivanivna Article 520 460
2017 Окремі особливості процесу продукування послуг Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Данилюк, Ю.М. Conference Papers 1650 1459