Search




Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 16910087 28995516
2017 Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В. Conference Papers 3603474 1898969
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2018406 2147780
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 35539944 39823490
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1502476 1870764
2016 Маркетинг і управління інноваціями Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л. Conference Papers 350513 529384
2012 Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 19350580 53848938
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 20181083 63203705
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1985533 3204159
2012 Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Андрей Васильевич; Kosenko, Andriy Vasilovich Article 3333065 3482031
2013 Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2271984 734361