Search



Clear search fields
Showing results 20 to 40 of 164
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Управління знаннями університету в контексті концепції його інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 89193048 149527394
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 20848615 17228310
2019 Застосування комп’ютерних інформаційних технологій в організації самостійної роботи студентів маркетологів Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 76396218 65667567
2016 Узагальнена класифікація стратегій інноваційного розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2856348 1362807
2018 Комунікативна ефективність групи у Facebook як інструменту просування випускової кафедри на ринку науково-освітніх послуг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1433956260 -1424096226
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3080321 6228954
2014 Засади комплексного механізму формування інноваційно-сприятливого середовища на підприємстві Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 609422945 -919580216
2016 Роль маркетингу знань у формуванні інноваційної культури суспільства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 186278385 125521744
2016 Аналіз основних понять та визначень внутрішнього маркетингу на підприємстві Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Tytarenko, Yuliia Vasylivna Conference Papers 226007027 297705226
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 16910087 28995516
2004 Анализ рыночных возможностей развитая кинопроката в Сумской области Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 306219665 424922416
2017 Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В. Conference Papers 3603474 1898969
2015 Інноваційна культура суспільства як соціокультурний механізм активізації інноваційної діяльності Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2131242429 -629029396
2012 Підходи до факторного аналізу напрямів реалізації конкурентних переваг вітчизняної економіки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 9406651 9748650
2014 Ієрархія принципів маркетингу в сфері послуг Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Conference Papers 872781409 1839170177
2010 Особливості фармацевтичного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Minko, Maryna Ihorivna Conference Papers 20236394 40702526
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2018406 2147780
2014 Розвиток механізмів управління інвестиційною дііяльністю підприємства у сучасних умовах господарювання Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Рибалка, М.В. Conference Papers 1305703512 -1683560212
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 35539944 39823490
2013 Застосування методів пізнання соціально-економічних явищ у процесі прогнозування діяльності промислового підприємства Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Conference Papers 20043070 21006235