Search





Clear search fields
Showing results 1 to 11 of 11
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 52400092 64485521
2017 Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В. Conference Papers 21982064 7206977
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2662504 3435972
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 104899455 98631019
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1794555 2162843
2016 Маркетинг і управління інноваціями Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л. Conference Papers 2267532 3669597
2012 Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 96269926 87350222
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 207272984 205489815
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 15463991 7035135
2012 Розвиток маркетингових методів формування показників кон’юнктури ринку інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Косенко, Андрій Васильович; Косенко, Андрей Васильевич; Kosenko, Andriy Vasilovich Article 5458539 12124807
2013 Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2820855 5718321