Search



Clear search fields
Showing results 40 to 60 of 157
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Формування критеріїв комплексної оцінки персоналу служби маркетингу Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 64837108 50810024
2015 Розроблення упаковки як завершальний етап створення товару Молибог, М.А.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2358204 7405225
2012 Розроблення методичного підходу щодо вибору маркетингового інноваційного рішення з множини існуючих альтернатив Hryshchenko, Olena Fedorivna; Gryshchenko, Olena Fedorivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 5575106 8362845
2012 Стратегічний підхід до формування бренду міста Bilovodska, Olena Anatoliivna; Гайдабрус, Н.В. Conference Papers 8258693 9586545
2013 Матриця оцінки асортименту як засіб оптимізації запасів товарних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 4431070 3635265
2010 Формування критеріальної бази для оцінки інноваційного потенціалу регіону як основа для ухвалення ефективних інноваційних рішень Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna Article 84981415 106397135
2016 Маркетингові канали: сутність, складові та принципи формування Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 360970098 -1961834983
2011 Позиціонування територіального продукту як засіб його інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 78375554 63249496
2010 Показники аналізу інноваційної діяльності: закордонний досвід Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers -925307141 -804538507
2010 Тенденції розвитку інноваційного підприємництва в контексті процесів економічної глобалізації Bilovodska, Olena Anatoliivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 19376057 6280732
2017 Упаковка як один з інструментів маркетингових комунікацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириллова, А.М. Conference Papers 6854622 2980091
2013 Формування оптимальної структури маркетингових каналів інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 20465013 22303548
2013 Аналіз інноваційної діяльності туристичної галузі України Bilovodska, Olena Anatoliivna; Коцур, Я.М. Conference Papers 5296338 8965353
2012 Теоретико-методологічне обґрунтування формування маркетингових каналів з позицій інноватики Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 1246244952 1945602371
2012 Позиціонування регіону на основі оцінки його маркетингової привабливості Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 4132745 11766364
2015 Оцінка ефективності збутової діяльності на ринку легкої промисловості Бреус, О.С.; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 834036 1398088
2011 Теоретико-методичні засади оцінки упаковки інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 67782335 70207022
2015 Етапи оцінки ефективності управління ресурсним потенціалом промислових підприємств Kyrychenko, Tetiana Volodymyrivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 2595096 7897064
2010 Комерційна та соціальна реклама: особливості й порівняльний аналіз Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers 77009189 163977446
2010 Управління товарною політикою як інструмент інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Тарасенко, О.І. Conference Papers 56304866 27834779