Search




Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 50
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2009 Роль і завдання маркетингу інновацій на етапах інноваційного і життєвого циклу товару Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 984144255 784601932
2003 Составляющие экономической безопасности предприятия и подходы к их оценке Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -79271188 -591575136
2005 Врахування політичного ризику при прогнозуванні валютного курсу гривні до євро Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 5164551 5777668
2009 Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації Пересадько, Г.О.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Monograph -1286165900 758766831
2008 Теоретико-методичні засади оптимізації вибору стратегій диверсифікації промислових підприємств Пересадько, Г.О.; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 47705844 32788617
2003 Екологічний маркетинг Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article 2113412369 -526249021
2007 Управление конкурентным потенциалом банка Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Prokopenko, Olha Volodymyrivna Conference Papers 714524 1429094
2001 Подходы к оценке экономической эффективности внедрения компьютерных информационных систем на промышленных предприятиях Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 286659739 334125369
2005 Маркетингова товарна політика Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Textbook -396432169 2048075296
2009 Методичні засади вибору інноваційної стратегії підприємства з позицій концепції маркетингу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Peresadko, Halyna Oleksandrivna Article 204239837 500230462