Search



Clear search fields
Showing results 20 to 29 of 29
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Іронія як засіб впливу на свідомість реціпієнта дискурсу театральної рецензії Chulanova, Halyna Valeriivna; Мартиненко, В.О. Conference Papers 4472495 4179983
2016 Гендерно марковані одиниці у рекламних текстах Chulanova, Halyna Valeriivna; Шевченко, С.В. Conference Papers 4788201 10036153
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 7435825 10185693
2016 Емотивні засоби в текстах-відгуках та анотаціях Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Conference Papers 288162 475509
2016 Використання лексичних засобів у слоганах туристичної реклами готелів США Герман, О.Г.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 618962888 2003422189
2017 Реалізація прийому протиставлення у текстах реклами закладів швидкого харчування Chulanova, Halyna Valeriivna; Артюх, В.В. Conference Papers 362448 557370
2015 Expressiveness of Blurbs: Syntactic Level Kobiakova, Iryna Karpivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -177427684 2022970390
2015 Анотація vs текст-відгук Chulanova, Halyna Valeriivna; Стрілко, А.Л. Article 256433131 539699548
2019 Мовні засоби увиразнення рекламних текстів Полежай, А.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers -1933105705 603886302