Search



Clear search fields
Showing results 20 to 31 of 31
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Корпоративні міфи як засіб рекламування брендів Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 387278609 376196595
2018 Інфографіка: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 76534427 130445723
2014 Перспективы подготовки специалистов по рекламе и связям с общественностью в социальном дискурсе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 5234540 6491328
2017 Образи героя-новатора та героя-професіонала в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 407595113 653200219
2010 Ценности, используемые в современной рекламе: здоровье, молодость, красота Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1929912402 1788584755
2010 Гедонистические ценности в рекламе Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 48425745 76232113
2016 Сучасні бренд-комунікації: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article -663632988 483460605
2021 Засоби забезпечення практикоорієнтованості підготовки фахівців з реклами і PR у сучасному університеті Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 5833049 5149832
2012 Феномен заздрості в сучасній рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1128362 1283458
2023 Особливості сучасних рекламних текстів у соціальних мережах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 284183715 -295529782
2024 Кросмедійність та конвергенція у мас-медіа: соціально-психологічний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 695 349