Search


Clear search fields
Showing results 20 to 40 of 98
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 82020564 54834373
2009 Рекламний текст як предмет дослідження гендерної лінгвістики Kurylo, Halyna Volodymyrivna; Федоренко, Ю. Conference Papers 24534908 29600337
2017 Початки медичної реклами в українській пресі Vorona, Nataliia Oleksandrivna Conference Papers 179367 358742
2016 Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі Дідова, Т.; Титаренко, О. Conference Papers 32241066 24844843
2014 Мовні маніпуляції в німецьких рекламних текстах Бєлая, Ю.В. Conference Papers -1827400803 1014826301
2008 Использование влияния запаха на психику человека в продвижении и рекламе товаров и услуг Петрищева, М. Conference Papers 66904448 334542212
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 117509729 87473313
2017 «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 832897942 -1792512051
2017 Лексико-семантичні особливості креолізованого тексту (на матеріалі реклами автомобілів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Липівець, В.В. Conference Papers 1211933 2063384
2011 Вибір українцями алкогольних і тютюнових виробів через призму реклами Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Кімлик, А. Conference Papers 842273781 924267275
2017 Сторітеллінг у сучасних рекламних і pr-комунікаціях Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -540476062 -279039002
2017 Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Conference Papers 22148698 5995623
2017 Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів Михайліченко, К.; Kovalova, Tetiana Viktorivna Conference Papers 1499286 1903601
2011 Структурно-семантичні особливості рекламних текстів Medvid, Olena Mykolaivna; Шечкова, К.В. Conference Papers 1382651287 1832460810
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1659708029 1299222745
2012 Прагмарелевантні засоби вираження експресивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовної реклами) Грамотіна, В.О. Conference Papers 21106327 42239194
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 1620226446 -1753016717
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 203486197 406972819
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 9224272 12261268
2008 Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами Приходько, О. Conference Papers 3169268 1057324