Search


Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 73
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Сторітеллінг у сучасних рекламних і pr-комунікаціях Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1685165238 -279039002
2017 Лінгвістичні особливості слоганів до англомовних фільмів Близнюк, А.С. Conference Papers 117406397 5995623
2017 Національні мотиви в рекламі горілчаних виробів Михайліченко, К.; Kovalova, Tetiana Viktorivna Conference Papers 2998572 1903601
2018 Інфографіка як об’єкт соціокомунікаційних досліджень Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -485434243 -441269224
2012 Прагмарелевантні засоби вираження експресивності в рекламних текстах (на матеріалі англомовної реклами) Грамотіна, В.О. Conference Papers 42785961 42239197
2013 Функціонування категорії емотивності у текстах-регулятивах (на матеріалі реклам художніх творів) Трофимець, Д.П. Conference Papers 9224272 12261268
2013 Лінгво-прагматичні особливості віртуальних рекламних відгуків (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Chulanova, Halyna Valeriivna; Тимощук, Г.І. Conference Papers 5522198 6123516
2014 Репрезентація культурних стереотипів в українській рекламі Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -1445300677 1955618711
2017 Образ героя-бунтаря в рекламі: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 381653997 290384591
2016 Використання неологізмів та варваризмів у рекламних текстах (на прикладі журналу «Cosmopolitan») Слизька, Д. Conference Papers -1239193606 -606904231