Search


Clear search fields
Showing results 20 to 30 of 57
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Ukraine’s image verbalisation in modern English mass media discourse Yemelianova, Olena Valerianivna; Yemelyanova, Olena Valerianivna; Baranova, Svitlana Volodymyrivna Article 182787443 1462604493
2013 English on-line Olympiad as a new method of students’ knowledge assessment Yemelianova, Olena Valerianivna; Пономаренко, Марина Вікторівна; Пономаренко, Марина Викторовна; Ponomarenko, Marina Viktorivna Article -1110965375 -1110692651
2013 To the question of communicators’ interpretational activity Yemelianova, Olena Valerianivna Conference Papers 10931198 7667883
2015 Metaphor as a potent means in realization of tactic of insult (on the basis of English political discourse) Yemelianova, Olena Valerianivna; Філоненко, Аліна Сергіївна; Филоненко, Алина Сергеевна; Filonenko, Alina Serhiyvna Article 173432159 115455961
2005 Комунікативно-позиційна детермінованість реалізації мовленнєвих актів в адресатних респонсивних висловленнях Yemelianova, Olena Valerianivna Article 117609 182380
2014 Морфологічна репрезентація імплікативного компоненту реклами (на матеріалі англомовних рекламних текстів) Yemelianova, Olena Valerianivna; Щербак, Еліна Юріївна; Щербак, Елина Юрьевна; Shcherbak, Elina Yuriivna Article 316963791 328605274
2019 Addressee’s factor in the limerick discourse Yemelianova, Olena Valerianivna; Yemelyanova, Olena Valerianivna Article 360192 226338
2007 Диференціація понять "слухач" та "адресат" Yemelianova, Olena Valerianivna; Yemelyanova, Olena Valerianivna Conference Papers 317664683 462796674
2014 Реалізація категорії емотивності в англомовному публіцистичному дискурсі Юрко, Ю.В.; Yemelianova, Olena Valerianivna Conference Papers 84903194 172664960
2015 Morphological representation of an implicative component in advertising (on English ad copy basis) Yemelianova, Olena Valerianivna; Shcherbak, E.Yu. Article 1445194629 675461800