Search



Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 79
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2018 Лексико-семантичні особливості друкованих рекламних текстів Chulanova, Halyna Valeriivna; Полежай, А.І. Article 1363803624 644394221
2014 Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра Гнибида, Я. Conference Papers 462397 924867
2015 Реклама в сучасних «глянсових» журналах як засіб соціалізації Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 1520477805 -1295872514
2016 Лінгвопрагматичні особливості тексту-відгуку в рекламному дискурсі Романько, О.О.; Chulanova, Halyna Valeriivna Conference Papers 78350528 8737500
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 144362366 113903641
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1413226968 -992435987
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 28318338 22949203
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 895769 757815
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 82020564 54834373
2017 Початки медичної реклами в українській пресі Vorona, Nataliia Oleksandrivna Conference Papers 179367 358742