Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 52400094 64485521
2017 Проблеми і перспективи впровадження новітніх видів маркетингу в Україні Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Пігуль, П.В. Conference Papers 21982067 7206977
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2662507 3435972
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 104899457 98631019
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1794556 2162843
2016 Маркетинг і управління інноваціями Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л. Conference Papers 2267533 3669597
2012 Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 96269929 87350222
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 427579178 419691403
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 207272986 205489815
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 15463991 7035135