Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 13
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2013 Маркетинговий супровід науково-технічного прогресу як необхідна умова його комерційного успіху Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2820855 5718322
2016 Маркетинг і управління інноваціями Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Старків, І.Л. Conference Papers 2267532 4191763
2010 Вибір маркетингових інструментів на основі матриці позиціонування «стадія життєвого циклу товару – ціна – стадія кризи» Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Melnyk, Yuliia Mykolaivna Article 207272984 360088276
2013 Маркетинг и инновации как главные факторы развития бизнеса Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 30927915 16682617
2012 Особливості основних функцій маркетингу інноваційної продукції Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 173189270 135485187
2013 Сучасні різновиди маркетингу, їх інструменти і форми Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 87890097 64485521
2007 Визначення сутності та відмінностей різновидів маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 545953572 1084018965
2010 Концепція інноваційного маркетингу як основа розвитку в інноваційній економіці Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3476884 2162843
2016 Маркетинговий аналіз потенціалу Сумської області для розвитку туристичного бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3306602 3435974
2010 Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Shypulina, Yuliia Serhiivna Article 174258965 98631019