Search

Clear search fields
Showing results 1460 to 1470 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2022 The Impact of Digital Marketing Success on Customer Loyalty Mohammad, A. Article 1492610235 -90326937
2021 Forecasting the Number of Incoming Tourists using ARIMA Model: Case Study from Armenia Tovmasyan, G. Article 1313243324 474065552
2017 Modeling the marketing characteristics of market capacity for electrical automation Pererva, P.; Kobielieva, T.; Tkachev, M.; Tkacheva, N. Article 335641952 41093896
2020 Consumer Behaviour of Seniors on the Cow’s Milk Market in Slovakia: Silver Persuading Techniques Krivosikova, A.; Rybanska, J.; Nagyova, L.; Geci, A. Article 1226827510 -647982567
2016 Crowdfunding: essence, value and typology Kuzmin, O.Ye.; Skybinskyi, O.S.; Ugolkova, O.Z. Article -1825860412 -2013442549
2014 Дослідження складу економічного потенціалу підприємств торгівлі споживчої кооперації Сирветник-Царій, В.В. Article 1867922481 1882266993
2013 Механізми фінансування та стимулювання збереження екосистемних послуг водно-болотних угідь Дегтярь, Н.В. Article 663363699 471474777
2018 Innovations in the financing of lifelong learning system: expenditure optimization model Vorontsova, Anna Serhiivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Artiukhov, Artem Yevhenovych Article 857252073 818909822
2012 Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 619022496 -76981899
2023 Determinants of Technopreneurial Intention Among University Students: Individual Entrepreneurial Orientation (IEO) as Mediator Koe, W.-L.; Rahim, M.R.A.; Mahphoth, M.H. Article 91338890 -1279107834