Пошук

Очистити поля пошуку
Відображення результатів від 1040 до 1050 із 1541
Рік випуску Назва Автор(и) Тип Переглядів Завантажено
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Стаття 1380274168 1559364212
2014 Application of the relationship marketing model in tourist firms Sowier-Kasprzyk, I. Стаття -1146142916 897057349
2017 Green investments’ programs as an element of industry’s international competitiveness (on example of construction industry) Orlovs’ka, Y.; Kvaktun, O.; Chala, V.; Vovk, M. Стаття 2985230 2565762
2012 Практические аспекты формирования экологической составляющей конкурентоспособности отечественных предприятий-производителей древесностружечных плит Овечкина, Елена Андреевна; Маслош, Ольга Владимировна Стаття 44481197 7790183
2012 Застосування теорій циклічності та конкурентних переваг для прогнозування напрямів інноваційного розвитку целюлозно-паперової промисловості Дунська, Алла Рашидівна Стаття -381344810 -469355700
2011 Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда Махнуша, Світлана Михайлівна; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgeniivna Стаття -590930218 832619435
2011 Інноваційний потенціал забезпечення екологічної безпеки у контексті структурно-динамічної теорії продуктивних сил Хлобистов, Євген Володимирович; Хлобистов, Евгений Владимирович; Hlobystov, Evhen Volodymyrovych; Жарова, Любов Валеріївна; Жарова, Любовь Валерьевна; Jarova, Liubov Valeriivna Стаття -1360439870 -1008417820
2018 Green marketing mix effect on consumers buying decisions in Bangladesh Hossain, A.; Khan, Md Y.H Стаття 668521908 2081556984
2022 Gender Differences in the Perception of Motivations for Consumer’s Online Brand-Related Activities and Their Impacts on Instagram Nastisin, L.; Jura, A.; Fedorko, R.; Kopor, I. Стаття 2737255 4637442
2023 Paternalistic Leadership and Work Engagement in the Innovative Service Industry: The Mediating Role of Psychological Contract Aybar, S.; Cark, O. Стаття 678 256